Wendy

Erg goed

Meedenken met de klant

Laat de klant toch ervaren om wat korting te krijgen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je review, Wendy!

Liona Willemsen

Hele fijn ervaring gehad met Stan. We vonden hier de mooiste bank. We konden rustig kijken naar kleuren en staaltjes meenemen. Niet opdringerig maar klaar als we vragen hadden.
Goede uitleg...
Goede uitleg over services.

Goede prijzen, klantvriendelijk, groot aanbod

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet,... Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

W.Spoelstra

Een prettige winkel met vriendelijk personeel en behulpzaam.

veel keuze

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Jan en Els Rutjes

Prettig winkelen. Medewerkers hebben ruime kennis en ervaring. Goede sortering, voor elk wat wils.

Fijne en prettige medewerkers, met name degene die ons geholpen heeft.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels!... Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

T

Geweldig geholpen door Ignas en zijn collega’s bij Profijt in Huissen. Geweldige service en heel erg klantvriendelijk. Ik kocht een bank voor bij de tafel, Ignas dacht op alle vlakken heel erg goed... Geweldig geholpen door Ignas en zijn collega’s bij Profijt in Huissen. Geweldige service en heel erg klantvriendelijk. Ik kocht een bank voor bij de tafel, Ignas dacht op alle vlakken heel erg goed mee en toverde een lach op mijn gezicht. Het bestaat dus nog: medewerkers die met plezier hun werk doen en de klant écht goed willen helpen. Ik zou deze zaak aanraden bij anderen, hier word je gehoord&geholpen.

Blinkt uit in service en klantvriendelijkheid

Ga hiermee door :)

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review en mooie complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je zo vriendelijk en uitgebreid geholpen bent. Veel plezier gewenst van je nieuwe... Hartelijk dank voor de uitgebreide review en mooie complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je zo vriendelijk en uitgebreid geholpen bent. Veel plezier gewenst van je nieuwe eetkamerbank. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Jose jansen

Perfect geholpen, goede uitleg, erg gastvrij

Overzichtelijk, alle tijd

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jose, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan je zo goed en gastvrij geholpen heeft. Veel plezier gewenst van je nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet, team... Hi Jose, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan je zo goed en gastvrij geholpen heeft. Veel plezier gewenst van je nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Esra

Positief, professioneel geholpen door Stan.

Jose van Onzenoort

Fijne winkel,veel keuze in meubels etc. Vriendelijk personeel!

Goed advies bij aankoop

Nvt

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jose, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat je ervaring in onze winkel zo goed is en ons personeel je vriendelijk geholpen heeft. Veel plezier gewenst van je nieuwe... Hi Jose, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat je ervaring in onze winkel zo goed is en ons personeel je vriendelijk geholpen heeft. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Dave Schabbing

Zeer goed

Gastvrijheid en een zeer goede verkoper de heer Ignas echt een vak man

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartstikke bedankt voor je vriendelijke woorden Dave! Super dat je goed bent geholpen door Ignas in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Ralf Beatse

Prettige en meedenkend personeel

Meubelopstellingen zijn netjes

Meer ruimte tussen banken en kasten bij de opstelling om er goedbij te kunnen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring en feedback Ralf! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.