Deveney

Hele fijne ervaring en goed advies gekregen. Madeleine dacht goed mee en hielp ons uitstekend. Hele fijne en prettige ervaring.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je 5 sterrenreview Deveney! Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door Madeleine in onze winkel. Heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe meubels namens Profijt Meubel Huissen.

F. van der Tuin

Prima winkel om een meubel aante schaffen. Prettig geholpen en hebben eventueel een aanhanger gereed staan.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review! Fijn te horen dat je prettig bent geholpen in onze winkel. Tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen.

Gerard van der loo

Huissen

Melanie klantvriendelijkheid

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Gerard! Tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen.

Teresa Dybinska

Geweldige service!

Professionele benadering van de klanten en goed advies. Medewerker Joep verdiend een dikke 10!

N.v.t.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat een mooie review Teresa, bedankt! Het doet ons goed te horen dat onze service je goed is bevallen. Tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen!

Anneke

Heel goed

Mooi spullen en goede prijs

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je ervaring Anneke! Fijn dat onze collectie en prijzen je goed zijn bevallen. Heel veel woonplezier gewenst met je nieuwe bartafel namens Profijt Meubel Huissen.

Loes

Fijne ervaring! Neemt mening van de klant serieus en zoekt dan mee in eventuele andere opties.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat een mooie woorden Loes, bedankt! Heel veel woonplezier gewenst met je nieuwe eettafel namens Profijt Meubel Huissen.

J. Nooy

Heel goed.

Service verlening.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je 4 sterren review! Heel veel woonplezier gewenst met je nieuwe relaxfauteuil namens Profijt Meubel Huissen.

Trudie Klaassen

Prima geholpen

Voldoende keuze en vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Fijn om te horen Trudie, bedankt! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

René Rozeboom Muizelaar

Hele fijne zaak, vriendelijk en gezellig personeel. Behulpzaam maar zeker niet opdringerig! We hebben er fijn meubels gekocht.

Scherp geprijsd, en snelle levering, zelfs uit de winkel!

Ga zo door!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Onwijs bedankt voor je leuke review René, daar worden wij heel blij van! Veel woonplezier gewenst met je nieuwe meubels. Groetjes van Profijt Meubel Huissen.

Nico Stunnenberg

Prettige service

Verkoper Joep die goed advies gaf en graag voor ons liep !

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat fijn om te horen Nico! Hartstikke bedank namens Profijt Meubel Huissen.