Avci

Fijne winkel .hulpzame medewerkers

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met ons Avci! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Sandra Lusing

We zijn netjes geholpen en de verkoper was vriendelijk (Stan v Bon)

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Sandra, wat super om te horen dat onze collega Stan jullie zo netjes geholpen heeft. Hartelijk dank voor je mooie review. We hopen je snel weer in onze winkel te mogen verwelkomen! Vriendelijke... Hi Sandra, wat super om te horen dat onze collega Stan jullie zo netjes geholpen heeft. Hartelijk dank voor je mooie review. We hopen je snel weer in onze winkel te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Alex Geerlings

Zeer prettige winkel met groot assortiment

Zeer deskundig personeel die mij meteen geholpen heeft,ondanks dat hij met zijn lunch bezig was. Ook uitgebreid de tijd genomen om mij van advies te voorzien zonder iets op te dringen. Kom hier... Zeer deskundig personeel die mij meteen geholpen heeft,ondanks dat hij met zijn lunch bezig was. Ook uitgebreid de tijd genomen om mij van advies te voorzien zonder iets op te dringen. Kom hier graag terug.

Nvt

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Fijn te horen dat ons assortiment je goed is bevallen en dat je vlot en uitgebreid bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Dinie Frieling

Goed geholpen en advies

Prima gelegenheid om rustig rond te kijken niet dat je gelijk overvallen word door personeel

Zou het niet weten

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review Dinie! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Willy

Op 10 februari Profijt Meubel in Huissen bezocht. Was op zoek naar een fauteuil en ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Madilein. Bij Madilein staat klantvriendelijk- en... Op 10 februari Profijt Meubel in Huissen bezocht. Was op zoek naar een fauteuil en ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Madilein. Bij Madilein staat klantvriendelijk- en servicegerichtheid en vakkennis hoog in haar vaandel. Ook mijn complimenten voor haar 2 mannelijke collega’s, wat een teamwork. Blij met mijn aankoop.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Willy! Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk en vakkundig bent geholpen door Madeleine in onze winkel. Nogmaals dank voor de mooie... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Willy! Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk en vakkundig bent geholpen door Madeleine in onze winkel. Nogmaals dank voor de mooie woorden namens Profijt Meubel Huissen.

Karin Korf de Gidts

Heel fijn geholpen

Hele fijne verkoopster, vriendelijk, gastvrij en ze weet waar ze het over heeft

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je vriendelijke woorden Karin! Super dat je zo goed bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Gonnie

Fijne winkel en goed advies

Mevr dacht met ons mee en was erg klantvriendelijk

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Gonnie, Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Melchers

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi, hartelijk dank voor je review. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Jlooten

Vriendelijk

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk geholpen hebben. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk geholpen hebben. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Rita

Vandaag samen met mijn ouders van in de 80 een mooie relaxbank en relaxfauteuil gekocht. Super fijn geholpen door Joep die ruimschoots de tijd nam en alles goed heeft uitgelegd. Dit maakte hun... Vandaag samen met mijn ouders van in de 80 een mooie relaxbank en relaxfauteuil gekocht. Super fijn geholpen door Joep die ruimschoots de tijd nam en alles goed heeft uitgelegd. Dit maakte hun keuze een stuk makkelijker.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Rita, wat super om te horen dat je ouders een relaxbank en relaxfauteuil hebben aangeschaft dankzij de hulp van onze collega Joep. Hartelijk dank voor je mooie review! We hopen jou en je ouders... Hi Rita, wat super om te horen dat je ouders een relaxbank en relaxfauteuil hebben aangeschaft dankzij de hulp van onze collega Joep. Hartelijk dank voor je mooie review! We hopen jou en je ouders snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen