Hanneke Vink

Heel prettig

Ignas heeft ons erg uitgebreid en zeer vriendelijk geholpen. Geen druk, enthousiast over de producten en vakkundig.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Hanneke, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Ignas jullie zo uitgebreid en vriendelijk heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank en stoel!... Hi Hanneke, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Ignas jullie zo uitgebreid en vriendelijk heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank en stoel! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Gerard Homan

Goede service, prettige geholpen bij de aankoop. Dame die ons hielp wist wat en waar gezocht moest worden. Tien met een griffel.

Goede verkoopster

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Gerard, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet,... Hi Gerard, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Berendsen

Rustige uitleg, wordt goed de tijd voor genomen.

Vriendelijk en bekwaam personeel

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega's je uitgebreid en vriendelijk hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt... Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega's je uitgebreid en vriendelijk hebben geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

m.roseboom

Goede ervaring

belofte nakomen

iets meer voolichting, over het te kopen product

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Profijt Meubel Huissen. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Veel plezier van je nieuwe bank!... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Profijt Meubel Huissen. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Veel plezier van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

M van Breemen

Kennis van zaken

Vriendelijk correct

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze collega's je deskundig geadviseerd hebben. Veel plezier gewenst van je nieuwe eetset! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Wendy

Erg goed

Meedenken met de klant

Laat de klant toch ervaren om wat korting te krijgen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je review, Wendy!

Liona Willemsen

Hele fijn ervaring gehad met Stan. We vonden hier de mooiste bank. We konden rustig kijken naar kleuren en staaltjes meenemen. Niet opdringerig maar klaar als we vragen hadden.
Goede uitleg...
Goede uitleg over services.

Goede prijzen, klantvriendelijk, groot aanbod

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet,... Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

W.Spoelstra

Een prettige winkel met vriendelijk personeel en behulpzaam.

veel keuze

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Jan en Els Rutjes

Prettig winkelen. Medewerkers hebben ruime kennis en ervaring. Goede sortering, voor elk wat wils.

Fijne en prettige medewerkers, met name degene die ons geholpen heeft.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels!... Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

T

Geweldig geholpen door Ignas en zijn collega’s bij Profijt in Huissen. Geweldige service en heel erg klantvriendelijk. Ik kocht een bank voor bij de tafel, Ignas dacht op alle vlakken heel erg goed... Geweldig geholpen door Ignas en zijn collega’s bij Profijt in Huissen. Geweldige service en heel erg klantvriendelijk. Ik kocht een bank voor bij de tafel, Ignas dacht op alle vlakken heel erg goed mee en toverde een lach op mijn gezicht. Het bestaat dus nog: medewerkers die met plezier hun werk doen en de klant écht goed willen helpen. Ik zou deze zaak aanraden bij anderen, hier word je gehoord&geholpen.

Blinkt uit in service en klantvriendelijkheid

Ga hiermee door :)

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review en mooie complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je zo vriendelijk en uitgebreid geholpen bent. Veel plezier gewenst van je nieuwe... Hartelijk dank voor de uitgebreide review en mooie complimenten aan onze collega Ignas. Super om te horen dat je zo vriendelijk en uitgebreid geholpen bent. Veel plezier gewenst van je nieuwe eetkamerbank. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen