Jacqueline

Fijne winkel. Keus genoeg.

Goed meegedacht over wat mogelijk was.

Heb helaas zelf moeten bellen met de vraag of onze bank inmiddels binnen was. Dat was het geval, maar ik werd maar niet gebeld over de levering, dus ook daar maar zelf over gebeld. Levering was toen... Heb helaas zelf moeten bellen met de vraag of onze bank inmiddels binnen was. Dat was het geval, maar ik werd maar niet gebeld over de levering, dus ook daar maar zelf over gebeld. Levering was toen snel en goed.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jacqueline, super om te horen dat je onze winkel als prettig hebt ervaren! We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Wilma van domselaar

Zeer prettig

Niet opdringerig en er altijd iemand om je advies te geven

Niet

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Wilma! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Schrijver

Prima, zoals altijd bij Profijt.

Service en meedenken

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat fijn te horen dat je altijd graag bij ons komt woonshoppen en dat je ook deze keer weer goed geslaagd bent! We wensen je dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eetkamerstoelen namens... Wat fijn te horen dat je altijd graag bij ons komt woonshoppen en dat je ook deze keer weer goed geslaagd bent! We wensen je dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eetkamerstoelen namens Profijt Meubel Huissen.

Brinkhof

Heel fijn. (Zo als altijd)

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Erna Muys

Zeer vriendelijk geholpen met goed advies over de stoffen op de meubels.

Uitgebreid assortiment meubels voor een zeer redelijke prijs.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Erna! Heel fijn dat je vriendelijk en uitgebreid bent geadviseerd over de stoffen op de meubels. Veel woonplezier gewenst met je nieuwe meubels... Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Erna! Heel fijn dat je vriendelijk en uitgebreid bent geadviseerd over de stoffen op de meubels. Veel woonplezier gewenst met je nieuwe meubels namens Profijt Meubel Huissen.

Familie Anneveld

Superfijn geholpen door Stan van bon

Duidelijke uitleg , vriendelijk

Ga zo door!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring familie Anneveld! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

A

Netjes en snel geholpen door Ignas.
Bank netjes geleverd, ziet er prima uit en voldoet aan onze verwachtingen.

Bezorging in de totaalprijs.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Ignas. Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

José van Kerkhof

Super vriendelijke bediening vooral Ignas

De

Deskundig advies

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je complimenten over onze collega Ignas! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Mientje Gerritzen

Super vriendelijk geholpen door Ignas .

Goede uitleg en ze nemen alle tijd voor je .

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je vriendelijke woorden Mientje! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

G.V.Erbe

Voor de 2e keer een aankoop gedaan bij Profijt Meubel in Huissen en ook de 2e keer tot volle tevredenheid.

Deskundigheid en zeer vriendelijke klantadvisering

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! Super dat je ook voor de 2e keer naar volle tevredenheid bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.