Jannie Merkestein

Heel fijn geholpen door Stan van Bon met de keus van onze nieuwe bankstel

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Jannie! Fijn dat je goed bent geholpen door onze collega Stan in de winkel. We wensen je alvast heel veel zitplezier met je nieuwe bankstel namens... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Jannie! Fijn dat je goed bent geholpen door onze collega Stan in de winkel. We wensen je alvast heel veel zitplezier met je nieuwe bankstel namens team Profijt Meubel Huissen.

Rolf

Goed geholpen door Madeleine. Duidelijke en vriendelijke service.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je review Rolf. Super dat je goed bent geholpen door Madeleine in onze winkel. We horen graag wat je nog mist in ons assortiment om onze winkelervaring te verbeteren. Met vriendelijke... Bedankt voor je review Rolf. Super dat je goed bent geholpen door Madeleine in onze winkel. We horen graag wat je nog mist in ons assortiment om onze winkelervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

José de Lange

Goed advies en meedenken in de keuzes van bank en stoel.

Klantvriendelijk en goede service. Nee

Nee.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi José, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je goed geadviseerd hebben en meedachten in de keuze voor een nieuwe bank en stoel. Veel plezier gewenst van je... Hi José, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je goed geadviseerd hebben en meedachten in de keuze voor een nieuwe bank en stoel. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Sandra

Wij zijn goed geholpen door Madeleine. Een hele vriendelijke vrouw, die goed en kundig advies geeft. De bank is erg mooi en van goede kwaliteit! Bovendien erg klantvriendelijk geholpen ook door Joep... Wij zijn goed geholpen door Madeleine. Een hele vriendelijke vrouw, die goed en kundig advies geeft. De bank is erg mooi en van goede kwaliteit! Bovendien erg klantvriendelijk geholpen ook door Joep en Stan. Wij komen nogmaals terug. Bedankt iedereen.

Groet,
Fam. Willemsen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Sandra. Super dat jullie zo goed geholpen zijn door Madeleine in onze winkel en dat jullie geslaagd zijn voor een mooie nieuwe bank! Mocht er nog wat... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Sandra. Super dat jullie zo goed geholpen zijn door Madeleine in onze winkel en dat jullie geslaagd zijn voor een mooie nieuwe bank! Mocht er nog wat zijn, weten jullie ons te vinden. Tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen.

Richard

Leuke verkoper

Vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review Richard. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Michiels

Goed geholpen, deskundig advies.

Goede prijs kwaliteit

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Robin. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Engelhard

Goed fijne winkel

Goede overzicht

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Wouter

Top

Klantvriendelijk en goeie service. Gratis huurbus, super!

D Kieft

Prima vlot en duidelijk

Prijs kwaliteit

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je vlot en duidelijk hebben geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je vlot en duidelijk hebben geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Bertie en Jos Nijtmans

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen door Madeleine
en bedankt voor de koffie

alles

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Bertie en Jos, bedankt voor jullie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Madeleine jullie goed, vriendelijk en vakkundig heeft geholpen onder het genot van een kopje koffie. Veel... Hi Bertie en Jos, bedankt voor jullie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Madeleine jullie goed, vriendelijk en vakkundig heeft geholpen onder het genot van een kopje koffie. Veel woonplezier gewenst van jullie nieuwe meubel(s)! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen