Yilmaz

Lever tijd om te huilen
14 weken zeer triest

Sneller leveren

Gerard Bruijstens

8 eetkamerstoelen gekocht. Net advies gekregen. Bij het afsluiten van de koop wordt er wel alles aan gedaan om zaken uit te sluiten. Daar voelde ik me erg ongemakkelijk bij.

Alle afspraken werden tijdig nagekomen.

Conform de gemaakte afspraken heb ik op 27-12-2018 middels pinnen de factuur bij afleveren voldaan bij de bezorgers. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag 10-01-2019 een betalingsherinnering.... Conform de gemaakte afspraken heb ik op 27-12-2018 middels pinnen de factuur bij afleveren voldaan bij de bezorgers. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag 10-01-2019 een betalingsherinnering. Dit vind ik onprettig en onprofessioneel.
Ik heb direct gebeld en de dame aan de telefoon zou het doorgeven. De persoon die er over gaat bleek niet aanwezig. Ik heb gevraagd om mij terug te bellen. De dame gaf aan dat dit in de loop van de volgende week zal gebeuren. Ook een lange periode en weinig professioneel.

Goed op de levertijd na

nee

Beter omgaan met levertijden, als er niet op tijd geleverd kan worden de klant hierover informeren.

Bank gekocht, showroommodel

Bezorgdienst uitstekend, netjes en volgens afspraak.

Wij kochten een showroommodel en moesten niettemin liefst 4 weken wachten op bezorging. Dit is tevoren netjes uitgelegd maar ik vind 4 weken bezorgtijd gewoon te lang.

Huijnk

Vriendelijk behulpzaam.Mee denken

Ik kwam voor een relax fauteuil, dat is ook gelukt dankzij een goede verkoper die goed naar mijn situatie keek en deze stoel adviseerde. Daarna ben ik nog een 2e keer teruggekomen voor een... Ik kwam voor een relax fauteuil, dat is ook gelukt dankzij een goede verkoper die goed naar mijn situatie keek en deze stoel adviseerde. Daarna ben ik nog een 2e keer teruggekomen voor een keukenstoel vanwege fysieke klachten, opnieuw door deze verkoper keurig geholpen!

De verkoper heeft kns zeer goed te woord gestaan en geholpen.

Leuke winkel ,geen opdringerige verkoper,goed advies.

Coeleveld

In de winkel en bezorgers klant vriendelijk
Netjes besteling af geleverd

Bezorgers hebben netjes mijn besteling bezorgd

Graag volgen de keer Een dag van te Voren mail tje steuren hoe laat ongeveer dat jullie komen bezorgen had moeten bellen hoe laat ze kwam bezorgen na dat ik gebeld heb kreeg ik van de bezorgers... Graag volgen de keer Een dag van te Voren mail tje steuren hoe laat ongeveer dat jullie komen bezorgen had moeten bellen hoe laat ze kwam bezorgen na dat ik gebeld heb kreeg ik van de bezorgers telefoontje dat ze in de buurt waren na dat de bezorgers weg waren toen kreeg ik mailtje hoe laat dat dat bezorgers zou de komen dat mag wel beter geregeld maar verders was het goed geleverd

De service was zeer slecht, ik zou het zelfs mensen afraden om bij jullie te kopen.

Klantvriendelijkheid kan heel veel beter, en bezorging en de klantvriendelijkheid van de chauffeurs ook