Nvt

Goed advies
Goede service bereid om te zoeken of en waar een ontbrekend artikel nog verkrijgbaar is.

Nvt

Sengul Albayrak

Goede deskundige advies gehad, waardoor wij ons aankoop bij Profijt hebben gedaan

Wim en Yvon

Goed geholpen in de winkel klantvriendelijk.
We moesten even wachten omdat de verkoper met een klant bezig was maar nam wel de moeite om ons van iets te drinken voorzien.
Bedankt Roy...
Goed geholpen in de winkel klantvriendelijk.
Bedankt Roy in Den bos je hebt ons zeer prettig geholpen.

Esther Baartmans

Heel fijn dat er zo goed wordt mee gedacht en advies wordt gegeven over de mogelijkheden. Heel prettig geholpen .

Ik ben 3x super fijn geholpen. En heb echt advies op maat gehad. Donderdag komt de rest van mijn meubels en ik kan niet wachten tot alles staat!

Ik vond het fijn dat de verkoper de 3x dat ik ben geweest echt de tijd voor mij nam, ze hebben me echt geholpen en mooie passende adviezen gegeven!

Wat mij opviel is dat de levertijd van als je iets online besteld afwijkt van als je iets in de winkel koopt, misschien is er wel een reden voor. Maar ik vond het een beetje jammer..

v boxel

Zeer goed als is uit voert volgen afspraak

deskundig advies + klant vriendelijkheid

dit vol te houden en ook toonbaar te maken dat je een goede waardering krijgt

M Vd ham

Planning zeer zeer waardeloos. Beloftes niet nagekomen. Bezorger zeker over te spreken. Deed het super werkte netjes

Bezorger werkte netjes

Niet iets beloven wat je niet na kunt komen

mommersteeg

Mooie collectie, prettig geholpen , vlot bestelt en ontvangen .

Chantal

Zeer tevreden! In de winkel al zeer goed geholpen, de levertijd was precies zoals vooraf verteld was en ook de bezorgers dachten mee waar de grote dozen konden staan ivm kleine kinderen in huis. Al... Zeer tevreden! In de winkel al zeer goed geholpen, de levertijd was precies zoals vooraf verteld was en ook de bezorgers dachten mee waar de grote dozen konden staan ivm kleine kinderen in huis. Al met al een hele goede service dus!!

Er werd heel goed meegedacht met ons en echt gekeken naar onze wensen. Verkoper heeft echt zijn best gedaan om ons goed te helpen.

Geen verbeterpunten.

Goed en netjes geholpen en afgeleverd