Goed en behulpzaam

Met veel plezier mijn meubels gekocht.

Prima ervaring. Afhaalservice verliep goed en redelijke service in de showroom.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Beter advies in de showroom over bijvoorbeeld onderhoud, hoe snel het slijt etc

Scholtus

De ervaring was goed.

De verkoper heeft mij prima geholpen.

Nee.Alles was prima

Van Loon

We zijn erg vriendelijk geholpen in de winkel in den bosch.
Ook als je telefonisch contact hebt wordt je zeer goed te woord gestaan.
We hebben het als zeer positief ervaren.

Die heb ik al omschreven

Van der Meijden

De verkoper vertelde ons dat het tvmeubel op voorraad was en dat het ongeveer 4, hooguit 5 weken zou duren. Het werd uiteindelijk 8,5 weken. Bij het afhalen zei ik daar wat van. Dat vond hij volgens... De verkoper vertelde ons dat het tvmeubel op voorraad was en dat het ongeveer 4, hooguit 5 weken zou duren. Het werd uiteindelijk 8,5 weken. Bij het afhalen zei ik daar wat van. Dat vond hij volgens mij niet leuk,. Hij haalde de kast op en zette het karretje bij de kassa en ik mocht de kast wel op het karretje meenemen om in te laden. Ik heb toen vriendelijk gevraagd of hij mij wilde helpen inladen. Dat deed hij, maar ik vond hem heel onklantvriendelijk, en ik dacht bij mezelf: hier kom ik dus nooit meer!

Assortiment goed.

Goed geholpen in de winkel
5 tot 7 weken levertijd.
Na 6wk en 6 dagen stonden ze hier thuis dus houden zich aan afspraken.

Nette bezorgers

Goed geholpen in de winkel. De stoelen zijn niet perfect geleverd ,wij hadden maar 2 poten per stoel extra terwijl wij aangegeven hadden dat we er 4 wilden hebben. Daarbij komt ook nog dat de poten... Goed geholpen in de winkel. De stoelen zijn niet perfect geleverd ,wij hadden maar 2 poten per stoel extra terwijl wij aangegeven hadden dat we er 4 wilden hebben. Daarbij komt ook nog dat de poten na het monteren schuin onder de stoel stonden.Hopelijk wordt dit zsm opgelost.

Moet nog blijken of de service goed is.Als blijkt dat het probleem snel en goed opgelost wordt,beveel ik uw bedrijf aan.

Ziani

Meer producten op voorraad