Donders

Geen prettig ervaring bestelde dingen waren niet goed

neen

neen

Vriendelijke bediening en goede prijs /kwaliteit.

Simepele kast gekocht in december. Onverwacht langere levertijd en uiteindelijke product bevat fouten.
Verkoper was vriendelijk en dat maakt veel goed, maar niet zoveel als er fout is gegaan.

Vriendelijk personeel

Betere afstemming met de back office zodat er overeenstemming is tussen website en winkel.
Product is onvoldoende voor de prijs: zaag- en boor fouten, en assemblage van het product was ver ondermaats (verschillende onderdelen ontbraken). Voor bijna 600 euro moet je beter mogen verwachten.

H Ruijs

nee

nee.

Hamminga

Veel keuze in de winkel
netjes geholpen
Helaas wat mankementen
Maar die worden netjes opgelost

Bij problemen word er netjes een oplossing gezocht

Dat je klachten okk kan melden in de winkel of via de telefoon
Vind ik persoonlijk prettiger

Hendriks

Nette bediening

een mooie winkel

de Lever tijd
er was gezegt van 4 tot 6 weken, het werden 3 maanden
jammer , de tafel is wel mooi

Verkoop en levering prima. Aftersales slecht! Door een fout verkeerde poten van tafel geleverd. Medewerker heeft telefonisch aangegeven om.met spoed nieuwe te bestellen. In het bevestigingsmailtje... Verkoop en levering prima. Aftersales slecht! Door een fout verkeerde poten van tafel geleverd. Medewerker heeft telefonisch aangegeven om.met spoed nieuwe te bestellen. In het bevestigingsmailtje staat niets over spoed vermeld. Hierop heb ik gereageerd of dit bevestigd kan worden, maar nooit reactie op gekregen.

Aftersales.scherp houden

We werden goed ontvangen en geholpen. We kregen ook goede voorlichting en advies.

nee