Al meerdere jaren bij Hoogenboezem geweest. Daarom was nu onze keuze: we gaan kijken of ze iets voor ons hebben en anders kijken wij verder op de woonboulevard.

veel tijd en aandacht voor onze keuze (sta op stoel)

Jennifer Slijkoort

Goedemiddag,

Inmiddels ben ik weer een beetje bedaard, maar wat was ik gisteren boos.

Goedemiddag,

Inmiddels ben ik weer een beetje bedaard, maar wat was ik gisteren boos.

Wij hebben een bank en stoelen bij jullie besteld, waarvan we een spoedlevering op de bank hebben aangevraagd.
Deze zou tussen 13.00 - 16.00 uur geleverd worden op 6 juni. Uiteindelijk belde de monteur om 17.15 uur op dat hij er aan kwam.. Hij was er toen inderdaad om 17.45 uur, maar dan had mijn moeder dus niet tussen 13.00 - 16.00 uur op een telefoontje te hoeven wachten. Beetje jammer!

Maar... Het wordt nog veel gekker.

De stoelen zouden afgelopen woensdag 20 juni geleverd worden. (maar net binnen de 12 weken)
Ik kreeg op maandag 18 juni een mailtje dat er per ongeluk 1 stoel naar jullie filiaal in Den Bosch was gegaan.

Er konden maar 3 stoelen geleverd worden op de woensdag of 4 op de donderdag of vrijdag, want dan zouden jullie er evt. wel een spoedlevering van kunnen maken? Zouden kunnen??? Het is jullie fout! Maar oke.. Ik ben best meedenkend ingesteld en werk zelf op de receptie en de planning, dus ik kan me wel indenken dat je hier wellicht niet alles aan kunt doen.

Gisteren, op donderdag 21 juni, zouden onze stoelen geleverd worden en ik zou daar afgelopen dinsdag een e-mail van krijgen met een vrij specifieke tijd.

Deze werd gestuurd op de dinsdag maar was nog wat ruim in de tijden. Om nog specifieker te kunnen zijn, zou ik ook woensdag nog wat horen, wat dichter bij elkaar lag qua tijden. Helaas niets vernomen en daarom een mail er achteraan gestuurd, geen reactie gehad! Ik ging maar uit van onderstaande mail en mijn moeder had dan ook tussen 12.30 - 15.00 uur vrij genomen en bij ons thuis gezeten.

Om 14.00 uur had ik maar even gebeld of er al inzicht was waar de monteur was. Er werd mij verteld dat hij van te voren zou bellen een half uur, maar dat ik de eerstvolgende klant was.

Geduldig als ik ondanks alles nog steeds was en mijn moeder ook, belde ik pas om 15.00 uur terug naar jullie. De chaffeur was nu bij Den Bosch werd ons verteld, maar zou er aan komen. Prima! Dan zou het maximaal een half uurtje duren. Ik wachtte geduldig af en waarschuwde mijn baas dat ik een half uur later even weg zou zijn. Mijn moeder naar huis gestuurd, want die kon niet langer weg blijven van haar werk, maar zoals de mail en de planning mij 2 x beloofde, zou het dus niet wederom niet uitkomen. Om 15.45 uur weer gebeld naar de planning bij jullie, ik moest echt wachten, want de monteur zou altijd moeten bellen.. Wat een slechte service! Ook tussen 16.00 - 18.00 uur kon ik niet meer naar de planning bellen, slim hoor!

Uiteindelijk om 18.15 uur zonder enig telefoontje was daar de chauffeur! Ik was en ben nog steeds eigenlijk ontzettend teleurgesteld! Vanmorgen hierover een e-mail gestuurd, maar nu ik ook weer een evaluatieformulier erop terug krijg van jullie hoe ik de 'service' vond, zou ik graag aan andere klanten ook kenbaar maken dat dit veel en veel beter moet!

Ik was echt in staat niets te betalen gisteren, en ga er ook vanuit dat er een tegemoetkoming komt voor al het ongemak en de vreselijk slechte service.

Ik heb het dus puur over de leveringen waar ik een zeer laag cijfer voor geef, in de winkel ben ik verder goed geholpen bij de aanschaf, maar je zult begrijpen dat dit een beetje in het water valt zo...

Jennifer Slijkoort

Ik hoop dat ik het sterke punt nog mag ervaren er een mooi actiepunt wordt uitgevoerd naar mij/ons toe.

Volgens mij heb ik genoeg uitgewijdt zo.

Paul Knijn

Slechte aflevering: was eerst naar vestiging gestuurd en 1 week later zou alsnog opgestuurd worden, maar niets meer gehoord. Moeilijk telefonisch bereikbaar. Ze zouden terug bellen, niet gedaan...

Mooie winkel, assortiment

Bezorging is erg slecht!!

H. Spierings

Keurig geholpen, helaas extreme levertermijn...

Vriendelijk en welwillend

Gera Janssen

Leveren volgens afspraak goed alleen ze zetten het binnen ze konden nog net zegen dat de poten in de bank zaten jammer

Nee helaas niet

Service mag een stuk beter

A. van Hooft

Vlotte snelle service

administratie beter bijhouden. twee weken na de levering van de stoelen kreeg ik telefoon
of de stoelen gehaald of gebracht moesten worden.

Jammer dat er bij de koop niet is verteld dat er ook een andere voet voor de stoel besteld kon worden.

Jacqueline De kok

De aankoop was zeer aangenaam, echter had de verkoper ons niet verteld dat wij een pakket kochten en geen in elkaar gezette kast en tafel,dus onze verbazing was zeer groot toen de bezorgers kwamen... De aankoop was zeer aangenaam, echter had de verkoper ons niet verteld dat wij een pakket kochten en geen in elkaar gezette kast en tafel,dus onze verbazing was zeer groot toen de bezorgers kwamen afleveren. onze eerste gedachte was dat we ook naar Ikea hadden kunnen gaan. verder hadden we een barkruk besteld die na openmaken op drie plaatsen een beschadiging had,dus al bij al geen beste indruk overgehouden.

mensen goed voorlichten en zuiniger omgaan met het materiaal.

a m.verhoeven

Voelde mij meteen op mijn gemak .

heel behulpzaam en goed advies.

nee.