De Bekker

Niet heel enthousiast

nee

heb vorig jaar stoelen gekocht waarvan het leer niet helemaal netjes is. Nu 2 kleden gekocht waar we helemaal niet tevreden over zijn. klachten gaan via de computer wat helemaal moeilijk... heb vorig jaar stoelen gekocht waarvan het leer niet helemaal netjes is. Nu 2 kleden gekocht waar we helemaal niet tevreden over zijn. klachten gaan via de computer wat helemaal moeilijk overleggen is, dus ben niet tevreden en ga dus nooit meer terug

Bedrijf met goed assortiment, waar wij al jaren klant zijn.

Laten je rustig rondkijken zonder hinderlijk aan te dringen op aankoop en geven goede adviezen.

Wendy

Ik heb nog nooit zulk onbeschoft personeel meegemaakt schuiven alles op andere af verkeerde vulling in de bank en elke bank verschillende kleur poten je zou verwachten na 4 maanden wachten veel te... Ik heb nog nooit zulk onbeschoft personeel meegemaakt schuiven alles op andere af verkeerde vulling in de bank en elke bank verschillende kleur poten je zou verwachten na 4 maanden wachten veel te lang ze zeiden 6 weken maar werd dus 4 maanden nu dus wachten op de goede poten zal ook wel zo lang duren
En telefonisch gewoon niet beteikbaar dus kun je ook niks vragen echt hier koop ik nooit niks meer en al mijn vrienden en familie heb ik ook gevraagt om door te geven om daar niks meer te kopen
Superslecht

Ik beveel deze winkel zeer zeker niemand aan

Voor de eerste keer iets gekocht bij dit bedrijf. Goede uitleg gehad over de bank die we gekocht hebben.

de deskundige en goede uitleg van uw medewerker

de prijs/kwaliteitsverhouding nog niet goed te beoordelen omdat wij het meubel pas gekocht hebben.

R.v.Meurs

Wat een drama , 8 stoelen gekocht, 2 verkeerde kleur geleverd, 2 met een onderstel wat niet past en NU al 4 weken verder en nog steeds geen nieuwe stoelen, klantenservice kun je niet bellen en... Wat een drama , 8 stoelen gekocht, 2 verkeerde kleur geleverd, 2 met een onderstel wat niet past en NU al 4 weken verder en nog steeds geen nieuwe stoelen, klantenservice kun je niet bellen en winkelpersoneel weet ook niks

sterke punten , het afschuifsysteem werkt prima

communiceren

Arno

Stelletje flapdrollen

Ja veel beloven en niks nakomen

Betere verkopers neer zetten ! En geen bosjes bloemen maar een fatsoenlijke vergoeding geven als je een week op keukenstoelen moet zitten 😡😡😡😡😡

Op locatie was er een goede service. Echter bleek onze bestelde eettafel flink vertraagd te zijn maar vanuit Profijt was hier geen communicatie over. We moesten er zelf diverse (!) malen achteraan... Op locatie was er een goede service. Echter bleek onze bestelde eettafel flink vertraagd te zijn maar vanuit Profijt was hier geen communicatie over. We moesten er zelf diverse (!) malen achteraan bellen hoe het nou zat. De levertijd van 2 maanden is uiteindelijk bijna 4 maanden geworden. We hebben zelf ook nog moeten vragen om iets van compensatie, dit werd ook niet vanuit Profijt verder geïnitieerd.

Harstikke mooi assortiment

Communicatie vanuit Profijt

Jos Boom

Vriendelijk , veel keus

Klantvriendelijkheid in winkel.

Levering stoel ging wel erg snel en er was geen tijd om de relax stoel te bekijken en verpakking werd niet meegenomen. Voor ons als ouderen was dit niet service gericht en het was een kwestie van... Levering stoel ging wel erg snel en er was geen tijd om de relax stoel te bekijken en verpakking werd niet meegenomen. Voor ons als ouderen was dit niet service gericht en het was een kwestie van een paar minuten extra.

In de winkel zijn ze erg klantvriendelijk, want dan moet je nog kopen. Na aankoop, aan de telefoon is de klantvriendelijkheid ver te zoeken helaas.

Top

Snel