Maria van Asseldonk

Werd niet op de hoogte gehouden van de veranderende levertijden. Moest telkens zelf bellen

Advies

Op de hoogte houden van levertijd

Vriendelijk erg deskundig en niet opdringerig

Nee

De aankoop was zeer prettig. De bezorging liet te wensen over.

Van Gemert

Ik ben zeer tevreden over profijt meubelen.
Ik ben zeer tevreden over profijt meubelen.
Het is heerlijk om daar in de winkel rond te lopen,er word maar 1 keer gevraagd of ze je kunnen helpen maar er is altijd iemand in de buurt die je kan helpen.
De levering van de meubels is ook prima gegaan,aardige mensen

Voor mij heel belangrijk dat je niet constant wordt lastig gevallen in de winkel door verkopers.

De verkoper Roy heeft ons fantastisch geholpen met het advies over de bank! Leuke, eerlijke en spontane jongeman, die rustig de tijd neemt.

Bezorging was aan de late kant, maar zeer...

Bezorging was aan de late kant, maar zeer nette jongens!

Deskundigheid verkoper

Kroon

Wij hebben een klacht ingediend over het gedrag van een verkoper

Klantvriendelijkheid van bepaalde verkoper. Door Roy zullen wij nooit meer iets bij jullie kopen. Als organisatie ga je anders om met klachten

16 weken moeten wachten op mijn bank.
Tussendoor geen belletje gehad dat mijn bank niet optijd , geleverd kon worden en vertraging had.

Mooi assortiment , bank had goede prijsverhouding .

Als de bank niet optijd geleverd kan worden , zou ik het netjes zo netjes vinden als de klanten worden ingelicht hierover.

Zabergja

In eerste instantie waren we goed tevreden met advies mbt meubels. Maar Nadat we een total andere Tafel geleverd kregen dan verwacht en de klacht wordt niet serieus genomen heb ik twijfels over... In eerste instantie waren we goed tevreden met advies mbt meubels. Maar Nadat we een total andere Tafel geleverd kregen dan verwacht en de klacht wordt niet serieus genomen heb ik twijfels over deservice level.

zolang mijn klacht niet serieus genomen wordt en niet naar tevredenheid wordt opgelost ga ik zeker di taan niemand voorstellen