K.Wigmans

Goede ervaring met Profijt Meubel Den Bosch, wij wisten wat we wilde en dat maakte de koop ook wat makkelijker. Voor de precieze details zijn wij goed geholpen door de verkoopmedewerker. De bank is... Goede ervaring met Profijt Meubel Den Bosch, wij wisten wat we wilde en dat maakte de koop ook wat makkelijker. Voor de precieze details zijn wij goed geholpen door de verkoopmedewerker. De bank is eerder geleverd dat van te voren gezegd, dat vonden wij heel erg fijn want 12 weken vonden we eigenlijk ook veel te lang, onze keuken is zelfs nog eerder afgeleverd.

verkoopmedewerkers waren ontzettend aardig en meedenkend, stonden voor ons klaar om ons te helpen zonder vervelende verkoopspraatjes. Luisterde naar onze wensen en dacht mee waar nodig.

De levertijd vinden wij niet normaal lang. Hierdoor hebben wij ook erg getwijfeld om te bank te kopen. Vaak wil je toch een bank binnenkort en niet pas na 3 maanden. Gelukkig kwam de bank 3 weken... De levertijd vinden wij niet normaal lang. Hierdoor hebben wij ook erg getwijfeld om te bank te kopen. Vaak wil je toch een bank binnenkort en niet pas na 3 maanden. Gelukkig kwam de bank 3 weken eerder maar ook 9 weken vonden we eigenlijk echt te lang, hoop dat jullie dat echt kunnen verbeteren.

Wim Mulder

Hier staat kopen gelijk aan thuis komen en dan niet van een koude kermis.

Men weet waar men het over heeft en geeft ook een goed advies ook qua kleur en samenstelling, de winkel is overzichtelijk ingedeeld en men laat kijkers met rust je moet zelf vragen om advies of men... Men weet waar men het over heeft en geeft ook een goed advies ook qua kleur en samenstelling, de winkel is overzichtelijk ingedeeld en men laat kijkers met rust je moet zelf vragen om advies of men moet zien dat je advies wil hebben.

Gewoon zo doorgaan jullie zitten op een goed niveau.

Mooie meubels, vriendelijk personeel en goed geholpen

J van Brienen

In den Bosch is de herkenning van Profijt meubel moeilijk te zien en te vinden.

Prijs/kwaliteit

Prima.

Assortiment.

R Gerkes

We hebben eerst gekeken in de winkel en toen nog nagedacht. Uiteindelijk met de opties die website bood (bij op voorraad zijnde snelle levering) de bank op internet besteld.
Na 10 dagen nog...
Na 10 dagen nog niks gehoord toen zelf contact gezocht..... bank was niet besteld en als we niks hadden gestuurd zaten we nu nog niet. Op dat moment was hij niet op voorraad dus moesten we alsnog 7 tot 8 weken vanaf dat moment wachten....beetje jammer.

Zie eerste stuk....
Hoe kan een volledig betaalde bestelling niet doorkomen
Daarna geen enkele tegemoetkoming in communcatie etc.
Levering ging ook niet vlekkenloos. Telefonisch de...
Zie eerste stuk....
Hoe kan een volledig betaalde bestelling niet doorkomen
Daarna geen enkele tegemoetkoming in communcatie etc.
Levering ging ook niet vlekkenloos. Telefonisch de dag er voor aangegeven dat het in de ochtend kwam. Vervolgens komt er mail in de ochtend dat het 18uur werd. Even later (toen we dus even weg waren) gaat de telefoon dat ze voor de deur staan.....beetje jammer maar wel goedgekomen

Mer van Alem

Heel goed, vriendelijke medewerkers en ze doen alles om je te helpen

Je wordt heel goed geholpen omdat er goed naar je wensen wordt geluisterd

Versteeg

Prettig en goed.

Wat afgesproken was klopte. Prettig en hulpvaardig personeel, zeker bij het afhalen.

Zo door blijven gaan.