Mogelijk de klant, bijvoorbeeld via sms een aankomsttijd doorgeven.
Nu ligt het in een tijdsperiode van 4 uur

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Efficiënt en netjes uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers vriendelijk, opgewekt en werkten efficiënt en netjes

Goedemorgen
Wij zijn ons bewust dat de afspraak in een dagdeel voor de ene klant langer kan duren dan voor de andere. Echter, om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn zit de efficiëntie in de korte routes tussen het ene en andere adres. Als planning heb je dagelijks te maken met korte termijn afzeggingen, adressen waar niemand aanwezig blijkt, of een onderdeel dat vervangen moet worden en extra tijd in beslag neemt. Omdat de klant van ons mag verwachten dat het onderhoud wordt uitgevoerd overeenkomstig de afspraak ondervinden wij bij de planning middels een dagdeel vooral ook het begrip hiervoor van de klant.
Maar wij zijn er mee bezig om dit in de toekomst anders aan te pakken.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

F. Hendriks

Nvt

Prima deskundige mensen!

De deskundigheidsbevordering!

Keep on going

prima, ook weinig andere aanbieders trouwens ;)

professioneel

Bedankt voor uw review.
Heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

L A Verhoog

Betere samen werking en uitwisselen van kennis en mogelijkheden!

Helaas kan ik hier alleen oordelen over de manier van benadering. Zij hebben goede aandacht gegeven aan de situatie. Helaas is de kennis van het energiewacht team niet in overeenstemming met het... Helaas kan ik hier alleen oordelen over de manier van benadering. Zij hebben goede aandacht gegeven aan de situatie. Helaas is de kennis van het energiewacht team niet in overeenstemming met het ventilatie team. Het schoonmaken van de ventilatiesysteem is niet mogelijk!

Welwillende mensen

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunten nemen wij ter harte.

Ton van Sligter

Factuur sturen. Nog niet gehad.

Nooit geweten dat de ventilatie ook schoon gemaakt kon worden. Was verbaasd dat schoon maken van de ventilatie kon

Fluitje van een cent.

J. de Boer

alles naar wens verlopen

snelheuid, vakbekwaamheid

Nee

Ze weten waarover zehet hebben

Vakbekwaamheid

J.Luit

Zo doorgaan

Omdat alles dan weer schoon is en dat is ook goed voor de gezondheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Heel goed werk en alles schoon achter gelaten.

Beter communiceren!

De communicatie van Energiewacht naar bewoners en naar de monteurs is ver beneden de maat. De brief die ik ontving was onduidelijk en ook de monteurs wisten niet welk ventilatiekanaal gereinigd... De communicatie van Energiewacht naar bewoners en naar de monteurs is ver beneden de maat. De brief die ik ontving was onduidelijk en ook de monteurs wisten niet welk ventilatiekanaal gereinigd moest worden (er zijn namelijk 2). Na veel heen en weer gebel en lang wachten hoorden ze pas wat ze moesten doen. Na reinigen e.d. wilden ze het apparaat aansluiten op het stroomnet, toen bleek dat de stekker aan het apparaat niet correspondeert met het contact in de muur. Sinds donderdag jl. dus geen ventilatie, want er moeten nieuwe stekkers besteld worden! Schande Energiewacht!

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs! Zij hielden het hoofd koel en waren erg vriendelijk.

Goedemorgen
Bedankt voor uw reactie, er zal nog contact met u worden opgenomen.

Falco

Meer service en controle achteraf op opgeleverde werk

Vriendelijke monteur, maar erg duur en matige service

Vriendelijkheid monteur

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs
en nemen uw verbeterpunt mee.