N.v.t.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Goede uitvoering van montage en uitleg van het apparaat

Goede monteur

A.Hansma

Als het ter sprake komt, zou ik het zeker aanbevelen.

Keurig werk.

Lourens Vuursteen

Betere afstemming tussen de planner en de vakman

Heel vriendelijk en persoonlijk en deskundig zijn door de twee mensen van het bedrijf de eerkzaamheden verricht.

Wat viel u in positieve zin op?

Zie aanhef. Nog een aanvulling: ook nog meegedacht door monteur toen ik noemde dat vervanging van oude MV- box door nieuwe door onze extra voorwaarde van geluidsdempend tussenstuk volgens backoffice... Zie aanhef. Nog een aanvulling: ook nog meegedacht door monteur toen ik noemde dat vervanging van oude MV- box door nieuwe door onze extra voorwaarde van geluidsdempend tussenstuk volgens backoffice van het bedrijf niet mogelijk was. Hij kwam direct met oplossing. Drie uur later: kanalen schoon plus nieuwe box in bedrijf.
De hoed diep af voor deze monteur!

Wat viel u in positieve zin op?

De prijzen en facturen mag wel transparanter.

Prima werk geleverd, maar ze zijn echt veel te duur. Ondanks de vaste prijzen (170,- euro voor schoonmaken ventilatiekanalen), doen ze moeilijk om hierop korting te geven. Duurde nog geeneens 20... Prima werk geleverd, maar ze zijn echt veel te duur. Ondanks de vaste prijzen (170,- euro voor schoonmaken ventilatiekanalen), doen ze moeilijk om hierop korting te geven. Duurde nog geeneens 20 minuten.

Wat viel u in positieve zin op?

Technich gezien leveren ze goed werk

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemiddag,
Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunt nemen wij ter harte.

Afspraak nakomen

Nog niemand gezien en nergens bericht van gehad.

Niets

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting verloopt. We hebben dit intern teruggekoppeld en er wordt contact met u opgenomen.

D.knapper

Personeel goed voor bereiden op bepaalde storingen

Goed werkngelever

Keurige personeel

Savenije-Jan

Een leidinggevende op een project

Niet goed gemaakt en niet af

Wat viel u in positieve zin op?

Geen iemand die alles regelt van a tot z

Tjerk

Facturatie kan sneller.

Prima service

Professionele werkhouding.

Zo doorgaan

Gezonde lucht binnenshuis is erg belangrijk

Vakkundig en klantvriendelijk