Er mag wel wat verteld worden over wat je kunt verwachten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De ventilatie box hangt en de leidingen zijn tot een bepaalde lengte schoongemaakt, hoorder ze mompelen tegen elkaar dat het afzuig kanaal van uit de keuken niet gebruikt lijk te worden maar heb... De ventilatie box hangt en de leidingen zijn tot een bepaalde lengte schoongemaakt, hoorder ze mompelen tegen elkaar dat het afzuig kanaal van uit de keuken niet gebruikt lijk te worden maar heb hier geen feedback over gehad. De nieuw geplaatste ventielen zijn van ander formaat dan de oude wat lelijke ringen oplevert op het plafond en ze doen niks anders dan de ventilatie box plaatsen want deze is nu middels een oud verlengsnoer dat nog ergens op zolder lag aangesloten op een wandcontactdoos. Ow en stofzuigen met de franse slag!

Wat viel u in positieve zin op?

Ze waren op tijd en vriendelijk

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van uw review
Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering van onze service en hebben uw reactie intern aan de betreffende afdeling doorgegeven.

Stem op elkaar af. Er stonden nu 2 x monteurs voor de deur om te installeren. Bij eerste installatie werd fout gemaakt, die is door de tweede monteurs hersteld

Geen opmerking

Wat viel u in positieve zin op?

Tweede monteurs wisten probleem op te lossen

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Dank u wel voor uw reactie. Vervelend dat uw ervaring niet naar verwachting is verlopen.
Het kan voorkomen dat een monteur tegen iets aanloopt, maar fijn dat de tweede monteur het heeft kunnen herstellen.

Hardick

wij vinden het prettig, vooral in de winter

prettige monteur, duidelijk.

Afspraak ging niet 1n 1 keer goed

Betrouwbaarheid en ervaring

Directe aanpak

Nvt

Betrouwbaarheid en vakkundigheid

Wat viel u in positieve zin op?

De tips voor het gebruik

Brian

Sneller reageren en afspraken nakomen.

Heb er 3 jaar op moeten wachten tot ik het een keer kreeg.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs wisten wat ze deden.

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor uw beoordeling, meneer De Vries. U geeft aan niet tevreden te zijn over onze service. Wij zullen uw reactie intern terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak.

Controle op digitaal ondertekende offertes want ik moest nabellen voor de afspraak terwijl ik gebeld had moeten worden.

Professioneel en prettig contact.

Wat viel u in positieve zin op?

Aandacht voor mij als klant

Marcel Geertsema

Goedkoper

Grondig gereinigd.

Netjes

S Kip

Misschien beter jullie afspraken na komen en de juiste produkten mee nemen naarcde jlant.

Heeft heel kang geduurd voor we een afspraak konden regelen. Tussendoor ook nog afgezegd door energiewacht dus voor niets vrij genomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Helemaal niets. Afgesproken met de verkoopadviseur dat ook ons pijpje op het dak vervangen zou worden. Deze had Adrie niet bij zich. Moest opgehaald worden en dan zou hij terug komen maar helaas ook... Helemaal niets. Afgesproken met de verkoopadviseur dat ook ons pijpje op het dak vervangen zou worden. Deze had Adrie niet bij zich. Moest opgehaald worden en dan zou hij terug komen maar helaas ook dat gebeurde niet. šŸ˜”

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Volgens onze gegevens is het werk inmiddels uitgevoerd. Onze excuses dat het niet naar wens is verlopen.

Mogelijk de klant, bijvoorbeeld via sms een aankomsttijd doorgeven.
Nu ligt het in een tijdsperiode van 4 uur

Efficiƫnt en netjes uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers vriendelijk, opgewekt en werkten efficiƫnt en netjes

Goedemorgen
Wij zijn ons bewust dat de afspraak in een dagdeel voor de ene klant langer kan duren dan voor de andere. Echter, om zoveel mogelijk klanten van dienst te zijn zit de efficiƫntie in de korte routes tussen het ene en andere adres. Als planning heb je dagelijks te maken met korte termijn afzeggingen, adressen waar niemand aanwezig blijkt, of een onderdeel dat vervangen moet worden en extra tijd in beslag neemt. Omdat de klant van ons mag verwachten dat het onderhoud wordt uitgevoerd overeenkomstig de afspraak ondervinden wij bij de planning middels een dagdeel vooral ook het begrip hiervoor van de klant.
Maar wij zijn er mee bezig om dit in de toekomst anders aan te pakken.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.