Roelfsema

Prijs wat aan de hoge kant

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wel wat kostbaar voor 1 1/2 uur werk

Wat viel u in positieve zin op?

Ik was er zelf niet bij maar de mensen hebben het goed gedaan vermoed ik, het was namelijk al vele jaren geleden dat het gebeurt is, ik woon hier pas 2,5 jaar

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Dank u wel voor uw reactie meneer Roelfsema. Onze prijzen zijn niet zonder meer met elkaar te vergelijken, maar onze prijzen zijn wel markt conform.

Nijholt

Op de hoogte gehouden worden wanneer men denkt te kunnen installeren

Aa

Aa

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor het invullen de review. Dit stelt ons in staat onze service te kunnen verbeteren of te optimaliseren. Wat betreft het maken van een afspraak gebeurd dit in overleg met de klant.

Westerhof

Vakkennis

Meedenkend

H. Offenberg

belangrijke voor een gezonde atmosfeer thuis.

professionele organisatie

Geen, ga zo door

Al jaren het beste adres

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en respect van de monteurs

Deskundig en plezierig

Vakmanschap