Hindrik M Beek van der

Afspraken nakomen en of doorgeven dat het op deze dag niet lukt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Heb afspraak gemaakt voor 20-06-2024 12:00 - 17:00 uur

NVT

Beste meneer van der Beek,
Bedankt voor uw review.
Het spijt mij te vernemen dat u onze dienstverlening niet heeft ervaren, zoals u van ons gewend zou
Beste meneer van der Beek,
Bedankt voor uw review.
moeten zijn. Ik ontvang graag uw verhaal met uw postcode en huisnummer per e-mail, via

herman strijbosch

Nog niets geïnstalleerd.

nog niets ontvangen

niets

Beste meneer Strijbosch,
Beste meneer Strijbosch,

Van Bergen

Voorlichters beter op de hoogte zijn wat er in een huis geplaatst moet worden

Was verkeerde ventilatie aangeprezen is niet geplaatst

Wat viel u in positieve zin op?

Geen idee is niet geleverd komt as donderdag pas

Beste meneer van Bergen,
Beste meneer van Bergen,

Evelien Klompjan

Niet na een dag bellen of je de ventilator nog een keer kunt installeren….

Keurig op tijd, heel nette monteur, hij legde alles uit en liet ook zien hoe vies de ventilator aan de binnenkant was.

De vriendelijke monteur

Beste mevrouw Klompjan,
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat de monteur betrokken en kundig was!

J.A.Knol

Eerder contact opnemen

Fijne monteur, maar we hebben heel lang moeten wachten tussen bestellen en geplaatst worden

De monteurs

Beste meneer Knol,
Bedankt voor uw review en feedback.
Beste meneer Knol,
Bedankt voor uw review en feedback.
Het klopt dat de ventilatie afdeling het druk heeft. Wij werken hier hard aan. Het spijt ons dat u daarom langer moest wachten voor uw afspraak.

goede kennis

Wat viel u in positieve zin op?

medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.

A. Luymes

Meer klantgericht

We hadden gevraagd om het ventilatiekanaal in de keuken te reinigen voordat de nieuwe keuken erin zou komen. Toen ze kwamen, keken ze allwen in de badkamer, waar het wegens werkzaamheden niet kon.... We hadden gevraagd om het ventilatiekanaal in de keuken te reinigen voordat de nieuwe keuken erin zou komen. Toen ze kwamen, keken ze allwen in de badkamer, waar het wegens werkzaamheden niet kon. En weg waren ze weer. Maar het ging om de keuken waar veel vetaanslag het ventilatiekanaal zit. Nu zijn we 3 wekwn vetder en er is Al 3 keer gebeld, maar ze zijn nog steeds niet geweest.

Wat viel u in positieve zin op?

Aam de telefoom zijn de medewerkers netjes en behulpzaam

Geachte heer Luymes,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen.
Wij begrijpen dat er inmiddels iemand bij u is...
Geachte heer Luymes,
Wij begrijpen dat er inmiddels iemand bij u is geweest. Onze excuses voor het ongemak.

Ticheler A

Vakkundig gebeurd in korte tijd

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk makkelijk om mee in gesprek te komen

Geachte mevrouw A. Ticheler,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Zeer tevreden

Kregen advies

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Energiewacht, Webcare Team

Graag bekwame uitleg over connectie tussen app en balansventilator en bediening van app

Communicatie verliep niet naar tevredenheid. Balansventilator werkt nu alleen in stand 1. De app om te bedienen maakt geen connectie en we kunnen nu niets instellen/bedienen. Monteurs konden verder... Communicatie verliep niet naar tevredenheid. Balansventilator werkt nu alleen in stand 1. De app om te bedienen maakt geen connectie en we kunnen nu niets instellen/bedienen. Monteurs konden verder geen uitleg geven en lieten ons achter met een beschadiging aan muur en bedden waar gruis in ligt dat uit de kanalen was gekomen bij het reinigen daarvan.

Wat viel u in positieve zin op?

De ontevredenheid overheerst doordat we een apparaat hebben dat niet naar behoren werkt

Beste heer/mevrouw,
Uw review is intern teruggekoppeld en we hebben begrepen dat de de adviseur contact met u heeft opgenomen, en de klacht is afgehandeld.
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw,