Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Kwaliteit goed

Snelheid afspraak. Kwaliteit. Zorgvuldigheid. Vriendelijkheid

Rigter

Normale communicatie aan de telefoon zou gewenst zijn

Monteurs zijn super aardig en meegaand , personeel kantoor is bot en totaal niet berijd om rekening ermee te houden dat je je kind naar school moet brengen of halen,..

Niks

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemorgen Mevrouw Richter
Bedankt voor uw beoordeling, u geeft aan niet tevreden te zijn over de communicatie, dit is natuurlijk niet de bedoeling en dient intern besproken te worden....
Goedemorgen Mevrouw Richter
Rekening houden met tijden van afwezigheid voor een afspraak is inderdaad moeilijk te plannen, omdat wij van tevoren helaas niet precies weten hoelang of een monteursbezoek duurt.

S .Schoemaker.

Deze enquête is gericht op de aanschaf. Dit huis is ruim 6 jaar oud en de afzuiginstallatie is door de aannemer bepaald. Mijn antwoorden gaan over het 6 jaarlijkse onderhoud ,dat dus voor het eerst... Deze enquête is gericht op de aanschaf. Dit huis is ruim 6 jaar oud en de afzuiginstallatie is door de aannemer bepaald. Mijn antwoorden gaan over het 6 jaarlijkse onderhoud ,dat dus voor het eerst plaats vond.

De goede ervaring met uw monteurs. Klantgericht. Professioneel.

Adequate .Daadkrachtig. Zorgvuldig.

Zorg dat lefier jullie standaard opneemt in het onderhoud. En laat lefier na het plaatsen ve ventilatie een check doen. Mijn apparaat was incompleet en niet eens ingeregeld, woon er bijna 5jr...

Omdat jullie er verstand van hebben, mijn ventilatie bleek zolang als ik daar woon eigenlijk niet gefunctioneerd te hebben....

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur had er veel verstand van merkte ik.

snel en vakkundig geplaatst en gereinigd

Wat viel u in positieve zin op?

wist wat hij deed en deed dat ook snel en ruimde de troep ook weer op.

nvt

Komen afstaken na

Goede voorlichting advies

Marciano

Proces verbeteren

Tot op heden geen contact gehad over het plaatsen van de nieuwe ventilatorbox en het reinigen van de lichtkanalen. Dit zou tegelijk met het plaatsen van de CV. Ondertussen zijn we al ruim een maand... Tot op heden geen contact gehad over het plaatsen van de nieuwe ventilatorbox en het reinigen van de lichtkanalen. Dit zou tegelijk met het plaatsen van de CV. Ondertussen zijn we al ruim een maand verder.

Wat viel u in positieve zin op?

CV is goed geplaatst en ik wordt goed geholpen door de adviseur. Die heeft de opdracht doorgezet maar daar dus nog niks over gehoord.

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemorgen Meneer Latupella
Goedemorgen Meneer Latupella
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat de CV goed geplaatst is. Maar vervelend om te lezen dat nog niet alles geheel naar verwachting is verlopen. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en wij gaan dit intern doorgeven, zodat de betreffende vestiging spoedig contact met u zal opnemen over de nog te plaatsen ventilatorbox en het reinigen van de luchtkanalen.