Nan

Niets

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Er is nog niets geplaatst. Dus onzin deze enquête

Niets

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Onze excuses voor het te vroeg zenden van deze review en wens u verder een prettige dag.

Vermijdt verwarring tussen afspraken onderhoud cv-ketel en onderhoud luchtreinigingskanalen

Vlot, volume-ming vooraf en achteraf.

Wat viel u in positieve zin op?

vloerreiniging van stof (achteraf)

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van uw review
Onze excuses voor het ongemak
Wij zullen uw feedback gebruiken voor de verbetering
van onze service.

Hulzebos

Afspraken nagekomen

Vakmanschap

Jos Nijhof

Had niet voldoende gereedschap bij zich om muur ankers (M6) van de oude ventilator te verwijderen. Die zijn dus blijven zitten.

Alles netjes weer opgeruimd en gestofzuigd. Op verzoek de flexibele slangen bevestigd met door ons geleverde tyraps. Alleen de muur ankers van de oude ventilator heeft hij in de muur laten zitten?

Werkte netjes

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Hopelijk werkt uw nieuwe ventilator naar behoren.

Heldere uitleg, duidelijk wat er ging gebeuren en ook terugkoppeling wat zijn bevindingen waren

Wat viel u in positieve zin op?

helder advies, duidelijke uitleg en communicatie.

hut

Betere inleving in de klant döor vrrkoop

eel vanwege deskundigheid, niet kanalen worden niet doorgeblazen dus niet 100 % schoon

eerlijkheid en advies monteur

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpinten nemen wij ter harte.

Van den Berg

Wel

Wat viel u in positieve zin op?

Super aardige man, met heel veel informatie

Zie toelichting

Twijfel nog een beetje, er was een dubbele afspraak want gelijktijdig werd de warmtepomp geplaatst zodat ze elkaar een beetje in de weg liepen. Had het idee dat de installatie een beetje afgeraffeld... Twijfel nog een beetje, er was een dubbele afspraak want gelijktijdig werd de warmtepomp geplaatst zodat ze elkaar een beetje in de weg liepen. Had het idee dat de installatie een beetje afgeraffeld werd. Zag later bij het opruimen dat er een boven een gat zat in de toevoer aluminium folie buis. Heb deze met duck tape afgeplakt, viel op dat er geen nieuwe afzuig kappen geplaatst waren terwijl deze wel bij de bestelling horen, deze zijn door de monteur meegenomen. Tevens was de zuigkracht in de badkamer niet hoog maar rond de 51 terwijl 70 normaal is, de monteur vond dit kan net, maar heeft niet verder gekeken of hij dit eventueel kon oplossen.

Zie begin toelichting

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest om de ventielen te vervangen en opnieuw metingen te... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest om de ventielen te vervangen en opnieuw metingen te doen.
Hopelijk worden uw problemen met de ventilatie dan opgelost.

Iets sneller de offerte uitbrengen. Ik dacht dat het vergeten was en stond op het punt te gaan bellen.

Jarenlang naar tevredenheid gebruik gemaakt van jullie diensten

Wat viel u in positieve zin op?

Voor nu niets. Men kwam voor een ketel inspectie, nadat ik opnieuw lid ben geworden.