Iets sneller de offerte uitbrengen. Ik dacht dat het vergeten was en stond op het punt te gaan bellen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Jarenlang naar tevredenheid gebruik gemaakt van jullie diensten

Wat viel u in positieve zin op?

Voor nu niets. Men kwam voor een ketel inspectie, nadat ik opnieuw lid ben geworden.

WEMuld

deze monteur heeft de kanalen zo goed schoongemaakt, dat is in
15 jaar niet zo gebeurd en ook de nieuwe aansluitng correct .

het is niet allemaalpositief

Reinier Brouwer

De werknemer werkte keurig en heel correct!

Netjes en vakkundig

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht.

Molenstate de adelaar hoogezand

Geen tips

Het is allemaal prima verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

Ze waren netjes namen alle rommel weer mee

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Frans

Het hele process om een reiniging aan te vragen duurt lang. Komt vermoedelijk doordat er eerst een offerte komt, waarna vervolgens weer een andere medewerker van planning maakt.. totaal heeft dat... Het hele process om een reiniging aan te vragen duurt lang. Komt vermoedelijk doordat er eerst een offerte komt, waarna vervolgens weer een andere medewerker van planning maakt.. totaal heeft dat minstens drie weken geduurd.

Werk op zich wordt goed gedaan. Het plannen/regelen ervan is lastiger.

Wat viel u in positieve zin op?

Eenmaal ter plaatse ging alles vlot

Nee, weet ik zo gauw niet.

Wij zijn al jaren bekend met uw bedrijf en dit bevalt prima.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes gewerkt en duidelijke uitleg.

De rekening specificeren: uurloon, materialen, ….
Het vaste tarief roept vraagtekens op: hoezo, dit bedrag voor een uur werk??

Ik kan niet vergelijken met andere bedrijven. Qua prijs en deskundigheid

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur gaf uitleg en tips

Leempoel C.S.

Vriendelijk en snelheid

Kennis van zake

Bij mijn aanvrage voor het reinigen van het systeem kreeg ik een offerte voor het plaatsen van een nieuwe installatie. Dit heb ik niet geaccepteerd. Toch werd het wel aan mij gefactureerd. Dit is... Bij mijn aanvrage voor het reinigen van het systeem kreeg ik een offerte voor het plaatsen van een nieuwe installatie. Dit heb ik niet geaccepteerd. Toch werd het wel aan mij gefactureerd. Dit is later gemakkelijk gecorrigeerd. Administratie?

de monteurs gaven mij de indruk goed op de hoogte te zijn van hun werkzaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

het enthousiasme van de monteurs

T.Smidt

Ik zou het op dit moment niet weten.

Ik hen zelf heel tevreden over de service van de energiewacht. Je wordt altijd vriendelijk en beleefd te woord gestaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur mij alles uitlegde en vroeg waar hij rekening moest houden. Want ik heb twee poezen die niet buiten komen en die is op hun kamer gedaan.