Falco

Meer service en controle achteraf op opgeleverde werk

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vriendelijke monteur, maar erg duur en matige service

Vriendelijkheid monteur

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemiddag
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs
en nemen uw verbeterpunt mee.

Deskundige, goed luisterende, meedenkende advisering

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarmee er geoffreerd werd: erg prettig

Ga zo door

Deskundig en gecertificeerd!

Vriendelijkheid

bonnema

Kortere doorlooptijd en vriendelijkheid/meelevendheid aan de telefoon wisselt per medewerker

lange wachttijd voordat geplaatst kon worden. Monteur was adequaat en vriendleijk

de monteur en techniek

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemiddag Meneer Bonnema
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunt ter harte.

Net

net

g

Andre Pannekoek

Prima geregeld

Alles liep gesmeerd

Ga zo door

Ze zijn vriendelijk, hulpvaardig en doen hun werk goed.

Wat viel u in positieve zin op?

men werkt netjes en deskundig

Kan ik zo niet bedenken.

Gevoel dat,het nu beter werkt.
Ook het schoonmaken van het systeem voelt goed.

Wat viel u in positieve zin op?

De jongens werkten snel en lieten alles schoon achter.kan ik zo niet bedenken.

Zou graag handleiding ontvangen.

Naar mijn idee prima uitgevoerd

Betrouwbare indruk medewerker

Edwin S.

Vervang jullie afdeling administratie. Volledig.

Zeer aardige en kundige monteurs. Maar de administratieve afdeling van de Energiewacht is gewoon een ramp. Daar gaat werkelijk niets goed.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren heel vriendelijk en kundig.