Erik

Sneller afspraak plannen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Wel prima service.
Nadeel duurde lang voor afspraak gemaakt werd.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel afronden opdracht met toch dat kleine beetje extra door een meting te doen

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs en nemen uw verbeterpunten ter harte.

Adviseurs iets meer meedenken ipv doorsturen naar ander bedrijf

Niet: het geluid van de box valt ons tegen. Hier heb ik vooraf naar gevraagd en toen werd gezegd: stiller zijn ze niet te krijgen. Dus zijn we er voor gegaan. Nu achteraf is het ons toch te luid. Ik... Niet: het geluid van de box valt ons tegen. Hier heb ik vooraf naar gevraagd en toen werd gezegd: stiller zijn ze niet te krijgen. Dus zijn we er voor gegaan. Nu achteraf is het ons toch te luid. Ik zoek hiervoor naar een oplossing. Door de adviseur wordt er maar beperkt mee gedacht. Hij houdt de boot af en verwijst me naar andere bedrijven of een dure aanpassing aan ons ventilatiesysteem. Ook wist hij mijn vragen over het systeem zelf niet volledig te beantwoorden en stuurde hij in plaats daarvan een handleiding. Ik had het fijn gevonden als hij wat meer met ons mee zou denken.

Wel: installatie verliep prima en duidelijke uitleg over de werking.

Vriendelijke en kundige monteurs

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Dit aandachtspunt nemen wij ter harte. Het was u bekend... Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Dit aandachtspunt nemen wij ter harte. Het was u bekend dat de ventilatie geluid ging maken. Om dit aan te passen kunt u een bouwkundige aanpassing doen en een aannemer contracteren.

Ook app kennis overbrengen aan monteurs

Afspraak stipt nagekomen. Prima werk; alles in overleg.

Alles ging in overleg

Goedemorgen
Bedankt voor het plaatsen van uw review
Fijn dat u zo tevreden bent over onze werkwijze.

Prima, vlgs afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Heel vriendelijk, adequaat en netjes

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Energiewacht.

?

Vertrouwd en deskundig

Snelheid en meedenken

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van de review,
we stellen uw reactie zeer op prijs.

Dat als je een offerte opvraagt, dat er een externe partij het komt installeren, in ons geval was het een prima bedrijf om zaken mee te doen, sterren zijn niet voor energiewacht maar voor buwalda... Dat als je een offerte opvraagt, dat er een externe partij het komt installeren, in ons geval was het een prima bedrijf om zaken mee te doen, sterren zijn niet voor energiewacht maar voor buwalda multiservice

Helder en duidelijk

Waren geen monteurs van energie wacht, maar van Buwalda Multiservice

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van uw bevinding.

W van der Wolf

Kijk kritisch naar de offertes die zijn opgesteld. Zeker als er sprake is van een combinatie. In mijn geval het plaatsen van een nieuwe ventilatieunit en het reinigen van de kanalen.

Qua verrichten van de werkzaamheden door en het prettige contact met de monteur (Marcel) zou ik Energiewacht zeker aanbevelen. Voor wat betreft de offerte (€ 200,-) voor het reinigen van de kanalen... Qua verrichten van de werkzaamheden door en het prettige contact met de monteur (Marcel) zou ik Energiewacht zeker aanbevelen. Voor wat betreft de offerte (€ 200,-) voor het reinigen van de kanalen niet.
We hebben naast het reinigen van de kanalen ook een nieuwe ventilatie laten plaatsen. Marcel heeft het plaatsen van de nieuwe unit en het reinigen van de kanalen beiden binnen 1 uur verricht. De 200 euro voor het reinigen (nog geen half uur werk) vind ik dan ook erg / te duur... Ik ben nog in afwachting van de facturen om te bekijken hoe deze zijn opgebouwd (o.a. arbeidsloon).

Wat viel u in positieve zin op?

Het prettige contact met de monteur (Marcel) en de snelheid waarmee hij te werk ging.

Goedemiddag meneer van der Wolf
Uw verbeterpunt inzake combinaties, nemen wij ter harte.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Smit

Was snel klaar had langer verwacht vooral omdat t nooit is gereinigd , prijs is niet in verhouding wbt tijd

Snel

Goedemorgen
Bedankt voor het doorgeven van uw bevinding.

Bob Zomerplaag

Ten eerste is het een prima apparaat en ten tweede heeft de monteur heel goed werk verricht. Hij was vriendelijk, geduldig en heeft keurig gewerkt

Zie hierboven

Goedemorgen
Hartelijk dank voor deze positieve feedback.
Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn

Erh vriendelijke man en hij nam de rijd om eea uit te leggen

Wat viel u in positieve zin op?

Dat hij de rijd nam voor uitleg

Goedemorgen
Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service.