Adviseurs iets meer meedenken ipv doorsturen naar ander bedrijf

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Niet: het geluid van de box valt ons tegen. Hier heb ik vooraf naar gevraagd en toen werd gezegd: stiller zijn ze niet te krijgen. Dus zijn we er voor gegaan. Nu achteraf is het ons toch te luid. Ik zoek hiervoor naar een oplossing. Door de adviseur wordt er maar beperkt mee gedacht. Hij houdt de boot af en verwijst me naar andere bedrijven of een dure aanpassing aan ons ventilatiesysteem. Ook wist hij mijn vragen over het systeem zelf niet volledig te beantwoorden en stuurde hij in plaats daarvan een handleiding. Ik had het fijn gevonden als hij wat meer met ons mee zou denken.

Wel: installatie verliep prima en duidelijke uitleg over de werking.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van ventilatie? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en kundige monteurs

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Vervelend voor u dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Dit aandachtspunt nemen wij ter harte. Het was u bekend dat de ventilatie geluid ging maken. Om dit aan te passen kunt u een bouwkundige aanpassing doen en een aannemer contracteren.

Score voor Energiewacht Ventilatie: 2.5/5