W van der Wolf

Kijk kritisch naar de offertes die zijn opgesteld. Zeker als er sprake is van een combinatie. In mijn geval het plaatsen van een nieuwe ventilatieunit en het reinigen van de kanalen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Qua verrichten van de werkzaamheden door en het prettige contact met de monteur (Marcel) zou ik Energiewacht zeker aanbevelen. Voor wat betreft de offerte (€ 200,-) voor het reinigen van de kanalen niet.
We hebben naast het reinigen van de kanalen ook een nieuwe ventilatie laten plaatsen. Marcel heeft het plaatsen van de nieuwe unit en het reinigen van de kanalen beiden binnen 1 uur verricht. De 200 euro voor het reinigen (nog geen half uur werk) vind ik dan ook erg / te duur... Ik ben nog in afwachting van de facturen om te bekijken hoe deze zijn opgebouwd (o.a. arbeidsloon).

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van ventilatie? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Het prettige contact met de monteur (Marcel) en de snelheid waarmee hij te werk ging.

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Goedemiddag meneer van der Wolf
Uw verbeterpunt inzake combinaties, nemen wij ter harte.
Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Score voor Energiewacht Ventilatie: 4/5