Geen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Zowel het plaatsen van de MV als de reiniging van het ventilatiekanaal is op een betrouwbare en gedegen manier uitgevoerd.

Zie hierboven.

Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van uw review
Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent,
over de manier waarop wij te werk gaan.

Jan ter Maat

Helaas was het voortraject niet naar wens, 4x gebeld, met steeds andere antwoorden. Uiteindelijk is er op onze brief gerageerd

Primageregeld, op tijd, zonder problemen

Snelle, vlotte levering

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet helemaal naar verwachting is verlopen. Onze excuses voor het ongemak.
Maar ook fijn om te lezen dat het...
Maar ook fijn om te lezen dat het daarna zonder problemen is verlopen.

Petra

Ja wat lager bedrag voor de service.

Ik vind het wel erg veel geld, voor het kleine halfuurtje wat ze bezig zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

Op.de afgesproken tijd komen.

Goedemorgen
Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs.
Onze prijzen zijn marktconform, wij nemen uw verbeterpunten ter harte.

R.J. van der Linden

De nieuwe ventilatiebox werkt perfect, en haast geruisloos

Wat viel u in positieve zin op?

Fijn dat de nieuwe ketel gelijk met de ventilatiebox geplaatst kon worden

Goedemorgen meneer van der Linden
Bedankt voor het plaatsen van uw review
en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over onze service bent.

Van der Aa

Geen prima zo

Omdat het nodig was

Prachtig op tijd

Goedemorgen Meneer van der Aa
Hartelijk bedankt voor uw positieve review.

Prima afspraken en goede service

Alles volgens afspraak

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Zo'n positieve review stellen we uiteraard zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Energiewacht ..

De werkzaamheden zijn door uw medewerker tot tevredenheid uitgevoerd. Hij gaf nuttige adviezen.

zie boven

Y.L. Zwiers-van Meerten

Prima service, prettig contact en uitleg, goede kwaliteit, komen afspraken na.

Giede communicatie

uitstekende service

zie boven

Reactie Energiewacht Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw review.

Communicatie middels brief(ven),telefoon waardeloos meer dan 20 min gewacht en uiteindelijk niet geholpen

contact met ewacht via adres re verschuiven afspraak in brief(ven)simpelweg waardeloos; ergerlijk en veel tijd kostend; uiteindelijk direct in het werk geregeld
Monteur en z'n werk: vakkundig,...
Monteur en z'n werk: vakkundig, netjes en correct

Wat viel u in positieve zin op?

monteur vakkundig zie opmerkingen boven