Goed ontvangen, realistische opname van de schade gemaakt en goed hersteld, bijna binnen de vooraf aangegeven tijd.
Jammer dat een klein krasje net iets verderop niet is meegenomen (behoorde...
Jammer dat een klein krasje net iets verderop niet is meegenomen (behoorde niet tot het schadegeval).

Vriendelijke, meedenkende, probleemoplossende medewerkers. Goed contact en overleg, reparatie perfect en afhandeling ook. Zeer tevreden!

Van begin, aanmelden, tot het eind, ophalen van de auto, zeer vriendelijk en correct. Tussentijds net contact over iets praktisch, en mooi snel afgehandeld, mede op mijn verzoek omdat ik de dag erna... Van begin, aanmelden, tot het eind, ophalen van de auto, zeer vriendelijk en correct. Tussentijds net contact over iets praktisch, en mooi snel afgehandeld, mede op mijn verzoek omdat ik de dag erna naar een begrafenis moest.

Ik ben vriendelijk geholpen. Ben de auto wel langer kwijt geweest dan gezegd. Er was door Toyota een verkeerde bumper geleverd. Verder was de navigatie niet meer bruikbaar, omdat de auto meer dan... Ik ben vriendelijk geholpen. Ben de auto wel langer kwijt geweest dan gezegd. Er was door Toyota een verkeerde bumper geleverd. Verder was de navigatie niet meer bruikbaar, omdat de auto meer dan een week binnen had gestaan. Dit is wel goedgekomen.

De schade is perfect hersteld die was ontstaan doordat een andere inparkerende auto tegen mijn auto was gereden, ben zeer tevreden met het resultaat en Vriendelijk personeel bij ASN

Vrij snelle afhandeling van de schade. Toen ik bij het ophalen van mijn auto zag dat er nog lakschade was, werd er direct een afspraak ingepland om dit ook af te handelen.
Ook fijn dat er...
Ook fijn dat er direct een huurauto ingezet kan worden.

Prima service. netjes geholpen en schade is naar tevredenheid gerepareerd. factuur netjes in de mail. vriendelijk personeel.

Iets vriendelijker mag wel

Zeer goed! Beleefd!

Prima communicatie, nette ontvangst en uitstekend herstel van de schade. Mooie leenauto, kon niet beter