Ik ben uitstekend geholpen. Het personeel is erg vriendelijk. De deuk die ik had is ontzettend mooi gemaakt. Ik ben de auto helaas bijna 2 weken kwijt geweest.

Heel erg fijn geholpen! Afspraken worden keurig nagekomen, heel vriendelijk personeel, fijn vervangend vervoer meegekregen, mooie locatie te Apeldoorn.

Fijn om via de website een afspraak in te plannen, zeer aardige mensen, denken met je mee

Vriendelijke en bekwame medewerkers, reparatie is technisch perfect uitgevoerd, de auto is bovendien van binnen en buiten grondig gereinigd. Alle afspraken zijn nagekomen, het enige minpuntje vind... Vriendelijke en bekwame medewerkers, reparatie is technisch perfect uitgevoerd, de auto is bovendien van binnen en buiten grondig gereinigd. Alle afspraken zijn nagekomen, het enige minpuntje vind ik de lange wachttijd tussen het opnemen van de schade en de daadwerkelijke reparatie. Dat was bijna een maand. Het andere minpuntje vind ik de leenauto. We hebben zelf een ruime stationwagen (Skoda Octavia) waar kinderen, hond en fietsen in meegaan. Met een Renault Clio is het wat behelpen om alles mee te krijgen.

Vriendelijk bedrijf, goede service! Auto gebracht voor steenslag schade motorkap, deze is weer netjes gespoten. Achter bumper ook bijgewerkt, deze had een paar plekjes waar de verf gebarsten was.

Goed en mooi resultaat. Geen gezeur met papierwerk

Super, net bedrijf. Goede service

Vanaf binnenkomst tot het ophalen van de gerepareerde auto een heel positieve ervaring.
De perfect uitgevoerde reparatie was daarnaast nog sneller gereed dan verwacht. Nog net voor het weekend kon ik de auto al weer - keurig gewassen - meenemen.

Klantvriendelijk en duidelijk

Pouw gaf me enkele tips waaraan mijn eigen dealer niet mee gekomen is.
Blij met het meedenken van Pouw.