Zeer prettige ervaring, duidelijkheid, afspraken worden nagekomen en fijne klantvriendelijkheid.

Positief ingesteld bedrijf. Transparante werkwijze en accuraat. Geen vertragingen en bovenal uitstekend werk.

Auto gebracht voor schade na kleine aanrijding. Alles was snel geregeld en gebruik kunnen maken van een keurige leenauto. Na 3 dagen mijn auto weer opgehaald en het ziet er weer zeer strak uit. Auto... Auto gebracht voor schade na kleine aanrijding. Alles was snel geregeld en gebruik kunnen maken van een keurige leenauto. Na 3 dagen mijn auto weer opgehaald en het ziet er weer zeer strak uit. Auto ook netjes gewassen/gepoetst van binnen en van buiten.

Duidelijke communicatie, prima reparatie en eg goede aanvullende service (nette ruilauto, eigen auto schoon en netjes afgeleverd.

Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd, geen verschil meer te zien met nieuw. Service uitstekend, zelfs de optie om thuisgebracht te worden.
prijs was conform eerdere afspraak.

Fijn bedrijf. Vanaf de intake tot het einde. Auto weer netjes en gewassen. Super leenauto gekregen!

Een bedrijf dat op een vriendelijke en zakelijke manier mijn schade afhandelt. Zijn er extra's nodig dan is dat geen probleem.

Heb heel goede ervaringen met autoschade bedrijf Pouw, mijn relatie met dit bedrijf gaat terug tot eind zestiger,begin zeventiger jaren, ben ze altijd trouw gebleven zowel voor de auto als ook enige... Heb heel goede ervaringen met autoschade bedrijf Pouw, mijn relatie met dit bedrijf gaat terug tot eind zestiger,begin zeventiger jaren, ben ze altijd trouw gebleven zowel voor de auto als ook enige keren met de camper.
Vriendelijke mensen en leveren perfect werk, en krijg ook nog eens een z.g.a.n. leen auto mee, in mijn geval altijd een automaat. Ik denk niet dat je dat bij veel auto schadebedrijven aantreft. En als kers op de taart ""voor mij althans"" een fantastisch lieve hond die je s'morgens aantreft in de ontvangstruimte.

Vriendelijke en Professionele mensen !

Het contact met Pouw was plezierig, men was heel behulpzaam met halen en brengen, toen het langer ging duren boden ze leenauto aan. Door ziekte (begrijpelijk) veel langer geduurd dan het zich... Het contact met Pouw was plezierig, men was heel behulpzaam met halen en brengen, toen het langer ging duren boden ze leenauto aan. Door ziekte (begrijpelijk) veel langer geduurd dan het zich aanvankelijk liet aanzien.