Helder en duidelijke communicatie. En doen wat ze beloven. Een "tussenstand" wanneer mijn auto klaar zou zijn had ik fijn gevonden. Van te voren was wel helder dat ze daar niets over... Helder en duidelijke communicatie. En doen wat ze beloven. Een "tussenstand" wanneer mijn auto klaar zou zijn had ik fijn gevonden. Van te voren was wel helder dat ze daar niets over konden zeggen ivm trage levering van onderdelen. Verder niets dan lof.

Autoschade Pouw is en goed en vakkundig schadebedrijf waar goed werk wordt afgeleverd.

Zeer vriendelijk en kwaliteit in de reparatie.

Ik heb het contact met medewerkers van Pouw Apeldoorn als heel professioneel en prettig ervaren. Het resultaat van de herstelde schade is echt heel erg goed gelukt en mooi. Ik ben heel tevreden.

Valt niets op aan te merken, prettig behandeld en bellen netjes over de voortgang.
Deze schade naar wens en netjes afgehandeld.

Ik ben zeer tevreden over Pouw. Schade is keurig gerepareerd. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Nog wel een tip: als de schadereparatie langer duurt dan gepland, informeer dan de eigenaar... Ik ben zeer tevreden over Pouw. Schade is keurig gerepareerd. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Nog wel een tip: als de schadereparatie langer duurt dan gepland, informeer dan de eigenaar van de auto. Nu moest ik een aantal keer bellen.

Vanaf het eerste moment was het contact prettig en werd er meegedacht. Alles is volgens afspraak verlopen. Geschikte leenauto meegekregen en de schade is onzichtbaar hersteld en sneller dan verwacht.

Vriendelijke mensen op kantoor en in de werkplaats.
Komen afspraken na.
Leveren keurig werk.

Betrouwbaar, komen afspraken na, zorgen dat schade netjes hersteld wordt

De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
Het koste even moeite om mijn auto niet zelf naar Apeldoorn te brengen maar te laten ophalen conform mijn verzekeringspolis.

Verder zeer tevreden!