Technisch prima reparatie. Rommelig proces rondom het maken van de afspraken en de overdracht van de vervangende auto.

Vlotte afhandeling, prettig contact, tevreden over resultaat.

De service was van het begin tot het einde zeer goed. Heldere communicatie, zowel live als via de telefoon. Meteen een leenauto beschikbaar. Vakwerk geleverd bij het herstel. Kortom: uitstekend!

Zeer correcte klantbehandeling en hoge kwaliteit vsn herstelwerk. zeer aan te bevelen.

Prima contact gehad met het bedrijf. Snelle service en ze zijn kundig. Auto is gerepareerd en alles is soepel verlopen!

Vlot en vriendelijk met duidelijke uitleg en hulp

Na een melding van hagelschade benaderd door ASN Autoschade Pouw Apeldoorn en hier is de schade vakkundig verholpen.

Zeer klantvriendelijk. Komen gemaakte afspraken goed na. Auto prima op tijd opgehaald en weer afgeleverd. Duidelijke info over leenauto. Auto mooi hersteld van schade en blinkend schoon... Zeer klantvriendelijk. Komen gemaakte afspraken goed na. Auto prima op tijd opgehaald en weer afgeleverd. Duidelijke info over leenauto. Auto mooi hersteld van schade en blinkend schoon teruggebracht. Super!

Afspraak maken was makkelijk. Ondanks de drukke periode kon ik snel terecht. Vriendelijk personeel, medewerker die mij hielp kon ook goed uitleggen wat er precies gedaan was om de schade te... Afspraak maken was makkelijk. Ondanks de drukke periode kon ik snel terecht. Vriendelijk personeel, medewerker die mij hielp kon ook goed uitleggen wat er precies gedaan was om de schade te herstellen. Prima service!

Uitstekende beoordeling van de schade en goede inschatting van de te verwachten kosten. Na reparatie bleken deze zelfs lager dan verwacht. Schadeherstel keurig uitgevoerd. Prima service!