Vriendelijk, goede service, meedenken, klantgericht

Prettige en vlotte ontvangst bij de receptie. Vervolgens een vlotte afhandeling van het registratieproces. De ontzorging is hier goed doorgevoerd. Je voelt je op je gemak.
De schade aan de...
De schade aan de auto is uitermate goed en mooi verholpen.
Het afhalen van de auto verliep zeer vlot en correct.

Ontvangst, uitleg en inzicht cq communicatie / schade bedrag ontbreken. Meelopen met klant naar auto, samen auto van klant even bekijken niet gebeurd. Wachttijd echt veel te lang. Het was koud... Ontvangst, uitleg en inzicht cq communicatie / schade bedrag ontbreken. Meelopen met klant naar auto, samen auto van klant even bekijken niet gebeurd. Wachttijd echt veel te lang. Het was koud brengen vd auto, en koud weer ophalen. Niets meer en niets minder. Van enige klantvriendelijkheid en begeleiden geen enkele sprake. Jammer en gemiste kans.

Auto werd netjes en schoon afgeleverd. Schade van de auto is perfect gerepareerd ,zag er als nieuw uit.

De blikschade werd gefotografeerd en beoordeeld. Daarna werd een reparatieafspraak ingepland. Op de geplande datum werd de auto ingeleverd en stond een leenauto ter beschikking.. De volgende dag was... De blikschade werd gefotografeerd en beoordeeld. Daarna werd een reparatieafspraak ingepland. Op de geplande datum werd de auto ingeleverd en stond een leenauto ter beschikking.. De volgende dag was de reparatie afgerond. de auto ziet er weer keurig uit en van de de schade is niets meer te zien. Alles werd via de verzekering geregeld, geen papierwinkel en andere rompslomp!

Afgelopen dinsdag de auto voor reparatie weggebracht, gisteren kon ik de auto al weer ophalen. Schades zijn goed hersteld. Leen auto was goed.
Enige minpunt gisteren toen ik mijn auto op kwam...
Enige minpunt gisteren toen ik mijn auto op kwam halen lag er in het middenvak vd auto een metaal plaatje afkomstig van mijn gaspedaal. Hier heb zij geen melding van gedaan dat vond ik jammer omdat hij daar eraf is gegaan.

H.P.Aarssen

Gisteren mijn Mitsubishi weeropgehaald, de aanrij schade aan 2 deuren en scherm waren keurig hersteld, ik ben geweldig geholpen door Vincent, ook een tijdelijke auto mee gekregen, ik kom niet graag... Gisteren mijn Mitsubishi weeropgehaald, de aanrij schade aan 2 deuren en scherm waren keurig hersteld, ik ben geweldig geholpen door Vincent, ook een tijdelijke auto mee gekregen, ik kom niet graag bij dit soort bedrijven ( toch.) maar dan toch graag bij dit brdrijf. Echt vaklui hier..aanrader

Ik ben uitstekend geholpen. Het personeel is erg vriendelijk. De deuk die ik had is ontzettend mooi gemaakt. Ik ben de auto helaas bijna 2 weken kwijt geweest.

Heel erg fijn geholpen! Afspraken worden keurig nagekomen, heel vriendelijk personeel, fijn vervangend vervoer meegekregen, mooie locatie te Apeldoorn.

Fijn om via de website een afspraak in te plannen, zeer aardige mensen, denken met je mee