Professioneel, betrouwbaar.

Super snelle service erg tevreden!

De ervaring met ASN Apeldoon is helemaal super; toen ik belde dat de auto uiterlijk vrijdagochtend klaar zou moeten zijn heeft men geregeld dat dat gehaald werd! De afstemming daarover was open,... De ervaring met ASN Apeldoon is helemaal super; toen ik belde dat de auto uiterlijk vrijdagochtend klaar zou moeten zijn heeft men geregeld dat dat gehaald werd! De afstemming daarover was open, betrokken en servicegericht.
Ik weet niet bij welke vestiging het ligt maar ik vind het wel erg lang duren als ik een schade begin september meldt (en laat zien)bij locatie Zwolle dat deze schade uiteindelijk pas op 15 december gerepareerd is en dat ik daarvoor alsnog mijn auto twee weken kwijt ben.
Vervangende auto was oké maar zeker niet vergelijkbaar met mijn auto maar dat is ook wel erg veel gevraagd: een zevenzitter…. Met vervangende auto lekke band gehad, na bellen kwam er snel een monteur, de auto moest mee, kreeg een nieuwe band; bij ophalen, dus achteraf werd me gezegd dat er een eigen risico zou gelden omdat de lekke band niet aantoonbaar door een spijker o.i.d. was veroorzaakt maar wellicht door het nemen van een stoeprandje. Ik had geen stoeprand geraakt maar achteraf melden dat er een eigen risico is vind ik niet correct. Omdat ik de auto in Apeldoorn heb opgehaald is er tot nog toe geen verder contact geweest over nog te betalen eigen risico.
Eindresultaat is prima maar wel heel lang wachten…..

Mensen zijn vriendelijk, maar dat is natuurlijk ook heel normaal.

Bij het schadebedrijf werd ik uitermate vriendelijk te woord gestaan. Het allereerste wat me opviel: de NETHEID binnen het bedrijf.
Wat betreft de afspraken : alles stipt op de juiste tijd...
Wat betreft de afspraken : alles stipt op de juiste tijd en volgens afspraak.
Kortom: klantvriendelijk en correct.

Zeer klantvriendelijk snelle afhandeling zeer duidelijk goed advies .

Prima, duurde alleen wat langer dan verwacht. Duide

Van begin tot eind een goede service, heldere communicatie en de auto weer helemaal hersteld en schoon afgeleverd

Prima de enige opmerking die ik heb is dat er niet verteld is ik er slecht 100 kilometer per dag gereden mag worden met de leenauto.