Ben goed tevreden alles wordt netjes afgehandeld

Uiterlijk is de schade goed gerepareerd.Jammer was dat we erg lang moesten wachten voordat daadwerkelijk de auto werd gerepareerd.Wel een prettig contact en vooral een zeer goede regeling m.b.t. de... Uiterlijk is de schade goed gerepareerd.Jammer was dat we erg lang moesten wachten voordat daadwerkelijk de auto werd gerepareerd.Wel een prettig contact en vooral een zeer goede regeling m.b.t. de leenauto

Hebben mij meerdere malen een goede service gegeven. Denken mee met de klant en het resultaat is een tevreden klant en een mooi hersteld voertuig.

Klant vriendelijk ik kreeg netjes leen auto mee schade prima herstelt

Vrij goede ervaringen. Jammer genoeg moest ik al vaker langs bij hun. Maar heb best goede ervaring.

Ontvangst prima. Afspraken gemaakt. Deze zijn niet nagekomen. Afhandeling schade slecht. Zodanig dat het nu overnieuw moet. Er is niet gecontroleerd voor aflevering. Gelukkig werd dit beaamt. Zodat... Ontvangst prima. Afspraken gemaakt. Deze zijn niet nagekomen. Afhandeling schade slecht. Zodanig dat het nu overnieuw moet. Er is niet gecontroleerd voor aflevering. Gelukkig werd dit beaamt. Zodat dit geen issue is. Wil na wederom herstel wel opnieuw beoordelen. Maar voor nu is dit de ervaring.

Vriendelijk personeel. Auto keurig herstelt.

Auto 4 dagen kwijt geweest voor een dorpel schade, wat in mijn ogen veel te lang is, ook aangezien de afspraak weken geleden al gepland is. Jammer.

Servicegericht en snel qua info voorziening en afhandeling. Klant is beslist "koning" en geen nummer.

Ik heb al meerdere ervaringen met ASN Pouw. Altijd vriendelijke ontvangst met duidelijke afspraken. Schades die ik gehad hebt worden altijd naar volle tevredenheid hersteld. Vervangend vervoer... Ik heb al meerdere ervaringen met ASN Pouw. Altijd vriendelijke ontvangst met duidelijke afspraken. Schades die ik gehad hebt worden altijd naar volle tevredenheid hersteld. Vervangend vervoer altijd goed geregeld.