Prima geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee met de klant in oplossingen en hebben gedurende het hele proces ( dat buiten hun schuld veel langer duurde dan gepland) contact gehouden.... Prima geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk, denken mee met de klant in oplossingen en hebben gedurende het hele proces ( dat buiten hun schuld veel langer duurde dan gepland) contact gehouden. Duidelijke uitleg over wat er is gedaan en waarom. Prima leenauto gekregen die al geregeld was voordat ik er om vroeg.

Uitstekende afhandeling van de verwerking van de schade. vriendelijke behandeling en ophalen en weer brengen van de auto

Hele goede en duidelijke afhandeling. Vooraf ben ik goed geïnformeerd. Ik ben volledig ontzorgd ( afhandeling met de verzekering ed,. Zeer vriendelijke medewerkers. Fijne leenauto mee gekregen.... Hele goede en duidelijke afhandeling. Vooraf ben ik goed geïnformeerd. Ik ben volledig ontzorgd ( afhandeling met de verzekering ed,. Zeer vriendelijke medewerkers. Fijne leenauto mee gekregen. De schade is perfect hersteld. En de auto was ook nog eens van binnen en buiten gepoetst. Kortom: ik ben meer dan tevreden!

Prima service, nette ontvangst, goede afhandeling

Pouw heeft alleen een schaderapport gemaakt op mijn verzoek. We zijn zeer correct geholpen. Door een zeer sympathieke medewerker die over een gezonde dosis humor beschikt.

Prima geholpen van eerste contact bij maken afspraak tot ophalen gerepareerde auto. Ik zou er zo weer heen gaan als het nodig is

Het contact met de medewerkers is prettig, men is vriendelijk. Vorige keer (helaas was er een vorige keer) was de ruilauto wel van een erg veel minder kaliber dan nu. Ik kreeg een leuke Mini Cooper... Het contact met de medewerkers is prettig, men is vriendelijk. Vorige keer (helaas was er een vorige keer) was de ruilauto wel van een erg veel minder kaliber dan nu. Ik kreeg een leuke Mini Cooper mee die ik gebruikte tot mijn eigen auto gemaakt was.
Dat het vakmensen zijn bij Pouw is duidelijk, mijn auto stond als nieuw weer op me te wachten.
Alle afspraken werden nagekomen.

Prima service / vriendelijk
Goede kwaliteit

Bijzonder vriendelijke en attente mensen die erballes aan doen om je goed te helpen

De afhandeling en de ongevraagde adviezen over b.v. aanschaf nieuwe auto zonder inruil
waren zeer prettig.