Onze eerste ervaring is een zeer goede ervaring. Zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk bedrijf.
Schade netjes afgehandeld.
Vriendelijk personeel

ASN kon geen aftermarket katalysator vinden, ik heb ze daarbij moeten helpen. Auto heeft langer dan nodig staan wachten (in de hoop dat ze nog aan cosmetische schade toe zouden komen). Uiteindelijk... ASN kon geen aftermarket katalysator vinden, ik heb ze daarbij moeten helpen. Auto heeft langer dan nodig staan wachten (in de hoop dat ze nog aan cosmetische schade toe zouden komen). Uiteindelijk de auto na ca. 2 weken terug, door drukte vervolgens anderhalve maand moeten wachten tot de cosmetische schade ook hersteld kon worden. Leenauto's niets bijzonders, vrij kaal uitgerust. Communicatie rond status eerste keer matig, rond de cosmetische reparatie wel oke.

Snel en vakkundig geholpen en mijn Bora rijdt en stuurt weer als een mes.

De contacten met het ASN schadebedrijf waren goed. De schade is prima hersteld en de service was goed. Er was een leenauto beschikbaar.

Professionele en prettige communicatie. Uitstekende kwaliteit van het werk. Just in time had beter gekund.

Je wordt keurig en correct geholpen en op de hoogte gehouden.

Medewerkers komen wat statisch over, zou wat losser mogen, wellicht is dit de cultuur in het bedrijf.

Prima geholpen op vriendelijke manier

De receptie mevrouw was vooral aan het klagen over hoe duur de auto was die ze voor mij moesten huren terwijl ik gewoon die afspraken heb met mijn verzekeraar. daarnaast duurde het herstel langer... De receptie mevrouw was vooral aan het klagen over hoe duur de auto was die ze voor mij moesten huren terwijl ik gewoon die afspraken heb met mijn verzekeraar. daarnaast duurde het herstel langer dan aangegeven maar hoorde hier niks over.
De schade zelf is wel echt super hersteld!

Op 4 Mei aangereden en 5 Mei contact opgenomen.
Op 4 Mei aangereden en 5 Mei contact opgenomen.
Ik kom direct langskomen om de schade te laten bekijken. Eigenlijk zaten zij de komende weken al helemaal vol en kon ik pas op 18 juni de auto brengen voor reparatie. Het was dan ook erg fijn dat ik er alsnog tussen werd gezet omdat de schade dermate was dat ze mij er niet te lang mee wilden laten rijden. De onderdelen hebben zij gelijk besteld en binnen twee weken kon ik mijn auto brengen. De reparatie kon twee weken in beslag nemen. Een dag voor Het Pinksterweekend heb ik gebeld of zij eventueel een andere auto voor ons hadden staan, omdat wij een lang weekend weg zouden gaan. De Leenauto was niet bepaald in lijn met onze normalen auto. Zij hebben alles op alles gezet om alsnog de auto af te maken zodat wij de dag erna met onze eigen auto op vakantie konden gaan. Wat een service en wat ziet de auto er weer prachtig uit! Kunstenaars zijn het, echt perfect!