Geweldige service, denken mee en leveren prachtig werk af!

Erg vriendelijke mensen en keurig bedrijf.

Goed en snel geholpen met wat kleinere schades.
Auto moet retour, maar had te veel kleine beschadigingen, weer netjes en goedkoop opgelost. Blij mee!

Alles naar wens verlopen. Vriendelijke en deskundig personeel.

Deukje in motorkap. Net onder 'steunbalk'. "Wordt lastig maar moet voor 85% wel lukken. Misschien iets meer..."
Deukje is compleet weg. Loopt daar een tovenaar rond. Top!

Super goede service, duidelijke en prettige communicatie en net even extra aandacht en hulp. Bovenverwachting.

Nou heel vriendelijk geholpen. goede uitleg en ze regel alles voor je ook de haal en breng service is heel goed. Dit was de tweede keer dat wij een auto bij hun brachten voor schade herstel. Hoop... Nou heel vriendelijk geholpen. goede uitleg en ze regel alles voor je ook de haal en breng service is heel goed. Dit was de tweede keer dat wij een auto bij hun brachten voor schade herstel. Hoop het NIET maar mocht er weer schade zijn door een ander of mij gaat de auto er weer heen. Ook het interieur van de auto is gedaan.

Goede telefonische bereikbaarheid en mogelijkheid om op korte termijn een afspraak in te plannen, vriendelijk en deskundig personeel, duidelijke prijsafspraak vooraf en - het belangrijkste - er... Goede telefonische bereikbaarheid en mogelijkheid om op korte termijn een afspraak in te plannen, vriendelijk en deskundig personeel, duidelijke prijsafspraak vooraf en - het belangrijkste - er wordt vakwerk geleverd.

Werd goed en netjes tewoord gestaan en reparatie is naar behoren uitgevoerd.

Bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen. Duidelijke afspraken, geen verrassingen en een hoge kwaliteit. Een aanrader!