Kort om is het daar gewoon perfect geregeld !
Kort om is het daar gewoon perfect geregeld !
ik had een flinke schade aan mijn bus en deze hebben ze binnen 2 dagen helemaal hersteld , mijn bus kreeg ik ook nog eens gewassen en gepoetst terug

Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en nette afhandeling van de schade. Goede service en ik kreeg de auto helemaal gewassen weer terug. Top!!

De aanpak vanaf de aanmelding tot het opleveren van het resultaat verdiend een pluim. Alles draait om informatie en communicatie. In mijn geval meer dan pluim waard. Ik zal in het vervolg en bij... De aanpak vanaf de aanmelding tot het opleveren van het resultaat verdiend een pluim. Alles draait om informatie en communicatie. In mijn geval meer dan pluim waard. Ik zal in het vervolg en bij gelegenheid het niet nalaten om jullie te noemen.

Goede service en vriendelijk personeel en goed werk

Service is top en echte vakmensen. Ze denken mee en auto werd van binnen en van buiten schoongemaakt aan het eind. Ik kom graag terug.

Iemand tegen de rechter achterportier van mijn Nissan Pulsar gezeten. Resultaat: twee deuken en een diepe bluts onderin het portier. Kreeg bij ASN ter plekke gelijk een expertise en prijsopgave.... Iemand tegen de rechter achterportier van mijn Nissan Pulsar gezeten. Resultaat: twee deuken en een diepe bluts onderin het portier. Kreeg bij ASN ter plekke gelijk een expertise en prijsopgave. Deze was €200.- inclusief Btw. Vind ik een goede prijs voor de schades in de deur. De volgende dag gelijk geholpen met uitstekend resultaat. Je ziet niets meer van de schades. Helemaal strak weer. Begreep dat de hele portier eruit is geweest, bekleding eraf en toen voorzichtig netjes uitgedeukt. Ook die diepe bluts onderin helemaal weg. Als extra service de auto helemaal van binnen en van buiten gewassen. Toppertje! Prijs - kwaliteit verhouding vind ik uitstekend.
Kortom: Vriendelijke service gerichte mensen, die vakwerk afleveren.

Goede service, duidelijke afspraken, snelle reparatie en een aardige eigenaar.

Zeer goede service en vriendelijke benadering

Zeer tevreden, erg behulpzaam en de schade is mooi hersteld. Zal zeker hun aanbevelen aan anderen.

Klantvriendelijk contact, vakbekwaam en adequaat.