Ben erg tevreden over fililaal nabij sloterdijk. Mensen zijn vriendelijk, auto is snel terug, leuke leenauto en auto wordt spik en span opgeleverd.

Mounir

Via verzekeraar met uitgebreide schade terecht gekomen bij dit schadeherstel bedrijf, ik kan er alleen goede dingen over zeggen en zou zeker terug komen als het nodig was. Ik kwam er met redelijk... Via verzekeraar met uitgebreide schade terecht gekomen bij dit schadeherstel bedrijf, ik kan er alleen goede dingen over zeggen en zou zeker terug komen als het nodig was. Ik kwam er met redelijk uitgebreide schade aan linkerachterpaneel, deur, deurhendel, bumper en velgen. Ik kreeg een schatting van 4 dagen en een leenauto. Aan het einde van de derde dag kon ik de auto alweer ophalen en kreeg ik van vriendelijke medewerkers een uitgebreide uitleg over hoe het gerepareerd was met fotos van het proces. Ik had twijfels over of het gerepareerd kon worden zonder nieuwe onderdelen, maar hierdoor kreeg ik ook zekerheid dat er goed herstelwerk was geleverd. Al met al een rekening van 2600 euro naar de verzekeraar en een blije klant erbij.

Zeer goede dienstverlening, zeker voor herhaling vatbaar

Super correct geholpen en niets is hun teveel een geweldig team. Zo een bedrijf waar de persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat kom je bijna niet meer tegen. Schade word super gemaakt.

Goede service en super resultaat. Fijn dat mijn auto gepoetst en gezogen klaarstond bij het ophalen. Helaas wel een volle agenda. Ik moest +/-2 maanden wachten tot de schade hersteld kon worden.

Gewoon goed bedrijf netjes geholpen goed contact netjes uitgelegd wat met auto gebeurd ende auto ziet er weer heel netjes bij

De ontvangst is altijd snel, direct en vriendelijk.
De ontvangst is altijd snel, direct en vriendelijk.
Snel wordt duidelijk gemaakt wat de vraag / het probleem is, en er wordt vervolgens heel praktisch naar de oplossing toegewerkt, waarbij ASN het voor de klant zo makkelijk mogelijk maakt. Afspraken worden nagekomen en de klant wordt continu en goed geinformeerd over de voortgang van het herstel...

De schade aan mijn achterbumper is mooi en netjes afgewerkt, ik ben er zo blij mee. Dank jullie wel. Mijn witte Golfje kan er weer tegenaan.

Groetjes,

Lana

De medewerkers zijn zeer klantgericht en behulpzaam
Daarnaast ben ik erg tevreden over het schadeherstel van mijn auto.

Bijzonder vriendelijk geholpen door Khalid hij luisterde goed nazar mijn wensen en heeft goed geholpen.