Al sinds enkele jaren heeft ASR al diverse reparaties voor ons uitgevoerd en wij zijn zeer tevreden over de service en verrichtte werkzaamheden.

Heel fijn, vanaf het 1e telefoontje, prima ontvangen mocht zelf een kopje koffie nemen (i.v.m carona) ondertussen werd mijn autootje keurig gerepareerd.
Mooie garage en heel aardig welwillend...
Mooie garage en heel aardig welwillend personeel.

Fijn bedrijf met vakkundige en vriendelijke medewerkers, ze staan altijd voor je klaar met raad en daad en niks is te veel.
Krijg altijd keurig eerst een offerte en deze wordt netjes en...
Krijg altijd keurig eerst een offerte en deze wordt netjes en zorgvuldig toegelicht, eventuele extra werkzaamheden worden ook eerst overlegd en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Al met al een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Ik ben perfect geholpen. Je krijgt echt het idee dat de klant koning is.
Ik ben perfect geholpen. Je krijgt echt het idee dat de klant koning is.
Toen de onderdelen niet direct geleverd konden worden werd ik een aantal malen op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was. Kortom een prima service en de schade perfect gerepareerd.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben doorgesproken wat er gedaan moest worden aan de auto. Nadat we keurig een telefoontje kregen dat de auto weer klaar was stond deze er weer pico bello... We werden zeer vriendelijk ontvangen en hebben doorgesproken wat er gedaan moest worden aan de auto. Nadat we keurig een telefoontje kregen dat de auto weer klaar was stond deze er weer pico bello bij. Super tevreden over dit filiaal met vriendelijk personeel.

Zeer professionele afhandeling van de schade. Zeer prettig bedrijf om mee te werken. Denken echt met je mee als klant. Als klap op de vuurpijl de auto ook nog eens van binnen en buiten schoon... Zeer professionele afhandeling van de schade. Zeer prettig bedrijf om mee te werken. Denken echt met je mee als klant. Als klap op de vuurpijl de auto ook nog eens van binnen en buiten schoon gemaakt! Fantastische service.

Prima geholpen, fijn bedrijf

Bijzonder klantvriendelijk en schade is vakkundig en onzichtbaar gerepareerd
Top

Bij aanmelden van de schade is de auto grondig bekeken en zijn verschillende opties doorgenomen. Van iedere optie de voor en nadelen aangegeven. Mij tijd gegeven om over de opties na te denken. Bij aanmelden van de schade is de auto grondig bekeken en zijn verschillende opties doorgenomen. Van iedere optie de voor en nadelen aangegeven. Mij tijd gegeven om over de opties na te denken.
Reparatie op een dag uitgevoerd die mij het beste uitkwam.
Reparatie erg goed uitgevoerd.

Erg positief en respectvol behandeld.
Ben erg tevreden!