Ik ben netjes en vriendelijk behandeld. Alle informatie gekregen en een duidelijke offerte.

Ik heb het persoonlijke advies wat ik kreeg als zeer prettig ervaren. De mensen bij ASN Amsterdam namen de tijd voor mij, en kwamen met deskundige adviezen!

Ben voor de 2x goed geholpen vriendelijke
Mensen nemen de tijd ,en de reparatie is vakwerk. Ben erg te vrede met alles wat zij doen .

Het was een groot genoegen met u te mogen werken. Reparatie Top en doen wat je zegt.
Bedankt.

Word daar op een zeer nette en vriendelijke wijzen geholpen .
De schade aan je voertuig word zeer vakkundig gemaakt . Krijgt je voertuig ook
mooi schoon terug . Klant is hier echt...
Word daar op een zeer nette en vriendelijke wijzen geholpen .
De schade aan je voertuig word zeer vakkundig gemaakt . Krijgt je voertuig ook
mooi schoon terug . Klant is hier echt koning .

Het contact verloopt soepel direct en duidelijk. Onze auto was snel weer netjes!

Vriendelijke en korrekte medewerkers en daarnaast is auto naar tevredenheid gemaakt. Had groene kaart niet bij me, maar medewerker nam contact op met mijn verz.mij om gegevens te achterhalen. Als... Vriendelijke en korrekte medewerkers en daarnaast is auto naar tevredenheid gemaakt. Had groene kaart niet bij me, maar medewerker nam contact op met mijn verz.mij om gegevens te achterhalen. Als extra service na reparatie een potje lak meegekregen wat ik zeer waardeer.
Nb kreeg een automaat als vervangende auto, maar was hiermee niet bekend.
Medewerker heeft nog geprobeerd een schakelwagen te krijgen. Toen dit niet lukte mij uitgelegd hoe automaat werkt. Heel aardig.

Was super goed en snel. Vervanging auto was snel geregeld. Ook volgens afgesproken afhaal tijd was mijn auto klaar.
Heel tevreden.

Telefonisch keurig te woord gestaan.
Auto is keurig afgeleverd en zelfs de door mij vermeende nieuwe kras is ter plekke zonder discussie weggehaald.

Heel vriendelijk, snel en deskundig geholpen. Ik had meteen het vertrouwen dat ik in goede handen was en dat bleek terecht!