Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en die werd ook uitgevoerd. Er wordt netjes advies gegeven wat ze eventueel nog meer konden doen en verder niet aangedrongen om het uit te... Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en die werd ook uitgevoerd. Er wordt netjes advies gegeven wat ze eventueel nog meer konden doen en verder niet aangedrongen om het uit te voeren. Schade is keurig hersteld je ziet er niks meer van.een stukje vakmanschap van de bovenste plank.

Prima ervaring. Duidelijke uitleg bij de auto over de schade, de aanpak en de afgesproken prijs. Auto werd met een oplegger gehaald. Na afwikkeling schade keurig op tijd gebeld en van huis... Prima ervaring. Duidelijke uitleg bij de auto over de schade, de aanpak en de afgesproken prijs. Auto werd met een oplegger gehaald. Na afwikkeling schade keurig op tijd gebeld en van huis opgehaald naar ASN. Schade was uitstekend gemaakt en ook nog enige lichte krasjes waren ongevraagd hersteld binnen de afgesproken prijs. Auto zag er weer uit als nieuw!

Zeer goed. ASN is proactief, komt zijn afspraken na en houd je prima op de hoogte van de vorderingen en planning. Kostenopgave is zeer redelijk.

Ik ben hier super vriendelijk ontvangen. Afspraak kon direct ingepland worden en de werkplaats zag er Pico Bello uit. Auto nog dezelfde dag kunnen ophalen en is vakkundig hersteld en als service is... Ik ben hier super vriendelijk ontvangen. Afspraak kon direct ingepland worden en de werkplaats zag er Pico Bello uit. Auto nog dezelfde dag kunnen ophalen en is vakkundig hersteld en als service is de auto nog van binnen en buiten schoon gemaakt. Kortom niets op aan te merken en zeker aan te raden.

Service was goed, ik kon mijn auto meteen brengen, auto werd gemaakt schoongemaakt en gewassen. Dikke 10

Prettig geholpen, nemen de tijd voor je. Keurig thuisgebracht en opgehaald. Top service.
Schade meer dan prima gemaakt,

Het contact met ASN Amsterdam is eer goed verlopen en we hebben duidelijke afspraken gemaakt. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel aan de balie. Een echte aanrader.

Al sinds enkele jaren heeft ASR al diverse reparaties voor ons uitgevoerd en wij zijn zeer tevreden over de service en verrichtte werkzaamheden.

Heel fijn, vanaf het 1e telefoontje, prima ontvangen mocht zelf een kopje koffie nemen (i.v.m carona) ondertussen werd mijn autootje keurig gerepareerd.
Mooie garage en heel aardig welwillend...
Mooie garage en heel aardig welwillend personeel.