Ik kom hier al meerdere keren (helaas). Prima service, vriendelijke medewerkers en krijg mijn auto weer netjes en helemaal schoon weer terug. Fijne bedrijf en fijne service dus

Helaas werd de afspraak om een voorschade te repareren niet nagekomen. De bumperschade is niet netjes gerepareerd. Er is een aansluitstrip tussen twee delen die niet goed gemonteerd werd. Maandag 26... Helaas werd de afspraak om een voorschade te repareren niet nagekomen. De bumperschade is niet netjes gerepareerd. Er is een aansluitstrip tussen twee delen die niet goed gemonteerd werd. Maandag 26 juni a.s. ga ik maar terug om dit te laten zien. Jammer van mijn tijd.

Vriendelijk, komen afspraken punctueel na en uitstekend werk

Erg blij met de dienstverlening. Telefoon wordt altijd opgenomen en ik werd tevens vriendelijk te woord gestaan.

Door een anonieme automobilist had ik parkeerschade , dus ben ik een offerte gaan vragen. Ik werd snel en keurig van advies gediend en kreeg een prijsopgave. Meteen een afspraak gemaakt voor de week... Door een anonieme automobilist had ik parkeerschade , dus ben ik een offerte gaan vragen. Ik werd snel en keurig van advies gediend en kreeg een prijsopgave. Meteen een afspraak gemaakt voor de week erna. Mijn auto werd vóór de deur gehaald en later die dag weer teruggebracht. Van de schade is niets meer te zien en als service was de auto van binnen en van buiten zo schoon gemaakt dat deze er weer als nieuw uit ziet. Een 10 met een griffel geef ik dus als rapportcijfer.

Eerlijk,vriendelijk en oprecht met kwaliteit afleveren van schadereparaties!

Geweldig geholpen en de auto was super snel klaar en helemaal pico bello

Vriendelijk contact gehad met de medewerker voor een afspraak en erg snel geholpen. Herstelwerk van de deuken en krassen verliep snel en werd vakkundig hersteld. Prijzen waren zeer redelijk. Naar... Vriendelijk contact gehad met de medewerker voor een afspraak en erg snel geholpen. Herstelwerk van de deuken en krassen verliep snel en werd vakkundig hersteld. Prijzen waren zeer redelijk. Naar volle tevredenheid kan ik ASN Autoschade Amsterdam aanraden!

Vriendelijk personeel wat met je meedenkt
Vlotte afhandeling
Perfect schadeherstel

Contact met ASN Autoschade verliep goed en soepel. Zowel telefonisch, op de mail als in persoon.