Wat een super klantvriendelijke organisatie is ASN toch!! Vanaf het eerste contact met Marcel (ASN Pleimuiden Amsterdam), de begroting van de schade - die altijd correct conform opgave wordt... Wat een super klantvriendelijke organisatie is ASN toch!! Vanaf het eerste contact met Marcel (ASN Pleimuiden Amsterdam), de begroting van de schade - die altijd correct conform opgave wordt afgewikkeld - tot het laatste contact - de nazorg... auto ziet er weer top uit én is mooi gewassen.... een heerlijke ervaring.... daar kan elke ander dienstverlenend bedrijf nog heel wat van leren. Ik wens de lezers veel 'goed herstelde' schades

Zeer vriendelijk personeel. Altijd denkent in oplossingen. Als er iets tegen zit zijn ze er open en eerlijk over. Gaan boven verwachting ver met de geleverde service.

Vanwege de aard van ons bedrijf zijn wij afhankelijk van een snelle afhandeling van schades. Bij ASN Amsterdam zijn wij dan aan het juiste adres! Het opnemen en het herstel was binnen een paar dagen... Vanwege de aard van ons bedrijf zijn wij afhankelijk van een snelle afhandeling van schades. Bij ASN Amsterdam zijn wij dan aan het juiste adres! Het opnemen en het herstel was binnen een paar dagen geregeld waardoor wij weer verder konden. Heel fijn!

Goede service, vakmanschap voor een scherpe prijs

Prima service. Werd zelfs met de vrachtwagen naar mijn werk gebracht. Zou de leenfiets nemen, maar het regende en er werd op gestaan dat ik gebracht werd. Schade is prima gemaakt en auto was mooi... Prima service. Werd zelfs met de vrachtwagen naar mijn werk gebracht. Zou de leenfiets nemen, maar het regende en er werd op gestaan dat ik gebracht werd. Schade is prima gemaakt en auto was mooi schoon en rook weer heerlijk

Super snelle afhandeling! Auto weer in een perfecte staat terug gekregen.

Snel, netjes en correct uitgevoerde reparatie

Vriendelijk personeel, goede restauratie (het is dat ik weet dat de schade er zat, anders zou ik aan mezelf gaan twijfelen) en en een duidelijk grote kennis van wat schade zou kunnen veroorzaken. We... Vriendelijk personeel, goede restauratie (het is dat ik weet dat de schade er zat, anders zou ik aan mezelf gaan twijfelen) en en een duidelijk grote kennis van wat schade zou kunnen veroorzaken. We hadden een klein misverstand omtrent de planning, maar ook dat was heel snel weer opgelost.

Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd... Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd voor je nemen en klantvriendelijkheid duidelijk op nummer 1 staat.

Erg goede service, je wordt vriendelijk ontvangen en ze zijn heel duidelijk in de uitleg over reparatie en kosten. Resultaat was prima en ze hebben zelfs de auto even gewassen!