Heel goed denkt mee en zeer snel

Zeer goed geholpen door ASN. Snelle service, goede communicatie en zeer klantvriendelijk.

ASN Autoschade Amsterdam heb ik als zeer prettig ervaren tijdens mijn bezoek. Medewerkers waarmee contact wordt onderhouden stellen zich vriendelijk en toegankelijk op. Ze voelen goed aan welke... ASN Autoschade Amsterdam heb ik als zeer prettig ervaren tijdens mijn bezoek. Medewerkers waarmee contact wordt onderhouden stellen zich vriendelijk en toegankelijk op. Ze voelen goed aan welke behoefte er is en beantwoorden dit met verschillende mogelijkheden. Dat brengt echt een ontzorgend effect wat erg fijn is in het geval van schadeherstel. Dag van reparatie verliep vlekkeloos. Auto werd keurig thuis opgehaald en netjes terug gebracht. Als service hadden ze zelfs nog een klein deukje in de portier voor ons weg gehaald en de auto was buiten en binnen helemaal schoon gemaakt. Dit schadeherstelbedrijf kan ik iedereen aanbevelen!

Je kunt snel terecht, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Nadat er iemand (ik heb daar een woord voor...)"vergeten" was zijn gegevens achter te laten na veroorzaakte schade, kwamen... Je kunt snel terecht, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Nadat er iemand (ik heb daar een woord voor...)"vergeten" was zijn gegevens achter te laten na veroorzaakte schade, kwamen twee medewerkers met een geweldige oplossing. Scheelde tijd en geld. Hoe bedoel je ze denken daar echt mee! Top mannen en bedankt.

Goede communicatie.
Pakken de bal op en denken in oplossingen.

Snel, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg over de werkzaamheden heden vooraf, inclusief kostenplaatje. Keurig op hoogte gebracht van meerwerk voordat men verder ging. Binnen enkele dagen was auto weer... Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg over de werkzaamheden heden vooraf, inclusief kostenplaatje. Keurig op hoogte gebracht van meerwerk voordat men verder ging. Binnen enkele dagen was auto weer helemaal tiptop in orde.

Zeer positief. Vriendelijke ontvangst en vervolgens vrij snel een reparatie bedrag in overleg afgesproken. Ook het halen en brengen is een zeer goede en inbegrepen service.
De auto is...
De auto is vakkundig gerepareerd en na de grondige schoonmaakbeurt weer als nieuw.
Het bedrijf is aanbevelenswaardig.

D ensen zijn altijd hartelijk en willen graag meedenken en helpen
De reparatie gebeurt snel en het eindresultaat is zonder meer vakwerk