Prima ervaring met ASN, kwam voor een klein deukje op de motorkap op een wat lastige plek, wonderbaarlijk resultaat, niets meer van te zien. Goed vakmanschap! Vriendelijk personeel en als kers op... Prima ervaring met ASN, kwam voor een klein deukje op de motorkap op een wat lastige plek, wonderbaarlijk resultaat, niets meer van te zien. Goed vakmanschap! Vriendelijk personeel en als kers op de taart werd als service ook de auto nog netjes gewassen. Kortom erg tevreden!

Zeer vlotte en goede dienstverlening ik ben zeer tevreden met de reparatie van auto .top service

Snelle afhandeling van schade. Erg vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over wat er hersteld was.
Enige minpunt: het vervang voertuig van Europcar moest ik natuurlijk volgetankt weer inleveren. Echter toen ik wegreed bij ASN sprong het eerste blokje al van de tankinhoud indicator. Ik hoefde enkel heen en weer van ASN naar huis te rijden á 10km totaal, maar moest wel €20 aftanken om die bak weer vol te krijgen.

Zeer klantvriendelijk, transparant over de kosten en er wordt vakwerk geleverd. Al jarenlang klant bij ASN en nog nooit voor onaangename verrassingen komen te staan.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Amsterdam is zeer positief te noemen.
Het personeel, als ook de manier waarop de schade is afgewerkt, springt uit het oog.
Onze auto is daarnaast...
Mijn ervaring met ASN Autoschade Amsterdam is zeer positief te noemen.
Onze auto is daarnaast tevens speciaal gereinigd van binnen en buiten en stond top schoon klaar, om afgehaald te worden.
Echt een TOP behandeling op alle fronten, chappo!

Ik kwam een half uur voor sluitingstijd en werd
vriendelijk geholpen door Gerard.
Er werd zelfs nog een leenauto voor ons geregeld
De schade aan onze auto is netjes...
Ik kwam een half uur voor sluitingstijd en werd
vriendelijk geholpen door Gerard.
Er werd zelfs nog een leenauto voor ons geregeld
De schade aan onze auto is netjes afgehandeld.
Een prima bedrijf met vriendelijk personeel.

Vriendelijk en professional schadenfreude was ruin binnen de 5 dagen heel netjes hersteld

Goede persoonlijke service

De Quick repair schade is prima hersteld.
De Quick repair schade is prima hersteld.
Ik moest wel 2 keer naar het schade herstel bedrijf toe, de 1e keer om te kijken of de schade gerepareerd kon worden en de 2e keer om de schade te herstellen.
In de afspraakbevestiging staat dat het direct hersteld zou worden, dat kan beter gecommuniceerd worden.
Maar ik ben zeer tevreden, vriendelijk personeel en deukje is professioneel hersteld