Netjes en snel

Reactie MKB Lease:

Dank voor de positieve reactie! :-)

Zowel door MKB lease als de Dealer hebben me helemaal prima geholpen met de aflevering van de auto en de bijbehorende documenten\passen ed.

Reactie MKB Lease:

Fijn dat de ervaring vanaf meerdere kanten positief is geweest. Daar doen we het voor!
Geniet van uw nieuwe leaseauto!

Zelf geen ervaring met jullie.

Bedankt voor de reactie!

Uitstekend

Reactie MKB Lease:

Dank voor uw beoordeling!

De auto was al in bezit. Moest overgenomen worden door nieuwe werkgever. Ging prima.

Reactie MKB Lease:

Vriendelijk bedankt voor je positieve reactie.
Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto!

Fantastisch

Hartelijk dank! :-)

Super goede levering en contact.

Reactie MKB Lease:

Top om te lezen, dank u wel voor de reactie!

Correct afgeleverd.

Reactie MKB Lease:

Dat horen we heel graag! Dank.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Prima, het is allemaal goed verlopen.

Reactie MKB Lease:

Superfijn om te horen, dank u wel!

Ik had een 9 gegeven wanneer ik wat meer geïnformeerd had geworden over de afleverdatum van de auto bij de dealer, nu heb ik daar zelf achteraan moeten gaan. Niet dat ik dat echt slecht vindt... Ik had een 9 gegeven wanneer ik wat meer geïnformeerd had geworden over de afleverdatum van de auto bij de dealer, nu heb ik daar zelf achteraan moeten gaan. Niet dat ik dat echt slecht vindt maar toch.

Beste Ton,
Beste Ton,
Dank voor uw reactie en waardevolle feedback. Deze gaan we gebruiken om onze communicatie over de levertijd te verbeteren. Hierover hoort u namelijk gewoon (pro-actief vanuit MKB Lease) updates en informatie over te krijgen. Wij begrijpen dus dat u uiteindelijk die 7 hebt gegeven. Zoals gezegd gaan we hiermee aan de slag en we hopen bij een volgende leaseauto de communicatie verder verbeterd te hebben. Misschien zit er dan wel een 9 in ;-)
Nogmaals dank en veel plezier met de nieuwe auto!