Henry van Velzen

Op de afgesproken tijd en dag afgeleverd. Alle nog even doorgenomen met de chauffeur. Prima aflevering.

Reactie MKB Lease:

Super om te lezen meneer van Velzen, dank voor uw reactie!
Veel veilige kilometers gewenst!

Maarten van Renssen

Ging prima. Aardig personeel. Snelle afhandeling.
Keurig op tijd.

Reactie MKB Lease:

Prachtige feedback, hier doen we het voor!
Dank u wel en veel aangename kilometers gewenst in de nieuwe auto.

F. van der Bruggen

Aflevering is netjes verzorgd en goed gegaan naar tevredenheid van de bestuurder.

Reactie MKB Lease:

Fantastisch om te lezen, vriendelijk dank voor de reactie.
Wij wensen de berijder veel plezierige en veilige kilometers toe in de nieuwe auto. Ook dank voor het vertrouwen in MKB Lease!

Reactie MKB Lease:

Fijn om te horen, dank u wel voor de beoordeling!

De auto werd keurig netjes thuis gebracht. Ik heb 8 maanden op deze auto moeten wachten door de lange levertijd. Er was geen communicatie bij welke dealer deze auto besteld was en ook de dealer had... De auto werd keurig netjes thuis gebracht. Ik heb 8 maanden op deze auto moeten wachten door de lange levertijd. Er was geen communicatie bij welke dealer deze auto besteld was en ook de dealer had geen contact gegevens van mij om te weten voor wie de auto bestemd was dus ook zij konden geen contact met mij opnemen. Het zou voor beide partijen fijn zijn als dit eerder gecommuniceerd wordt. Toen de dealer mijn gegevens had (2 weken voor levering) hebben ze ook direct contact met mij opgenomen.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de uitgebreide toelichting op uw ervaring!
Inmiddels hebben we dit telefonisch besproken en vastgelegd zodat het in de toekomst beter gaat qua communicatie. Excuses voor het ongemak!...
Dank voor de uitgebreide toelichting op uw ervaring!
Veel rijplezier met de nieuwe auto!

Robert Scholte

De informatie die op de weg naar de levering aanwezig was voldoende. De laatste maand voor de levering werd het onduidelijker. De levering van de nieuwe auto was voor mij een koude levering. Aardige... De informatie die op de weg naar de levering aanwezig was voldoende. De laatste maand voor de levering werd het onduidelijker. De levering van de nieuwe auto was voor mij een koude levering. Aardige jongeman met beperkte kennis. Meer een chauffeur. Het zou een feestje moeten zijn om een mooie nieuwe auto te mogen krijgen. Werd het niet. Jammer voor mij. Begreep, dat de meeste mensen hier weinig waarde aan hechten. Zou wel fijn zijn om te peilen hoe de klanten de afname zouden willen. Maakt de beleving en binding beter denk ik.

Beste Robert,
Bedankt voor de duidelijke feedback. We vinden het hartstikke vervelend dat de levering niet conform je verwachtingen is gegaan. Excuses voor het ongemak!
Uiteraard hechten...
Beste Robert,
Uiteraard hechten mensen wel waarde aan een warme aflevering, dat is ook absoluut onze filosofie. We nemen uw feedback mee ter verbetering en hebben inmiddels e.e.a. ook al telefonisch besproken.
Desalniettemin wensen wij u veel plezier met uw nieuwe auto!

Snelle service, goed afgeleverd

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de beoordeling!

Robert S

Tijdens het opvragen van informatie over auto's bij de verkoper werd er vooral gepushed richting de Ionic5 en EV6. Voor informatie over andere auto's merkte je dat de interesse bij verkoper... Tijdens het opvragen van informatie over auto's bij de verkoper werd er vooral gepushed richting de Ionic5 en EV6. Voor informatie over andere auto's merkte je dat de interesse bij verkoper zakte.
Voor meer informatie over auto's en leasebedragen werd naar de website van directlease verwezen. Hier miste ik een duidelijke site van MKB Lease.

Bij het aanvragen van offertes moest je goed opletten dat alles volledig en correct was. Zaken als eigenrisico, winterbanden etc werden niet consequent meegenomen of op dezelfde manier berekend.
Bij het bestellen van de auto's werden verschillende offertes door elkaar gehaald. Hierdoor werden in de uiteindelijke offerte andere opties benoemd. Denk aan vervangend vervoer en uitvoeringen.

Na het bestellen werden we slecht op de hoogte gehouden van de leverstatus. Een maandelijkse stand van zaken wordt erg gewaardeerd als je zit te wachten. Maar in de gehele wachttijd, hebben we geen enkele status update vanuit MKB lease gekregen.

Na levering van de auto kunnen we zaken als App’s niet aan de auto koppelen, doordat contactgegevens niet juist in systeem zijn verwerkt door MKB lease.
Uitzoek vragen bij MKB lease blijven lang liggen. Uiteindelijk zelf met leveranciers gaan bellen om zaken op te lossen. Erg vervelend dat MKB lease hier niet de lead pakt en dit zelf goed oplost.

Na de levering krijgen we een pakketje van MKB lease, met daarin zaken als een groene kaart, blauwe schijf en kaartspel. Maar essentiële zaken als een veiligheidshamertjes en voldoende hesjes in de auto, zijn niet meegeleverd.
Daarbij is mijn auto met trekhaak besteld. Dan verwacht je hier ook een witte kentekenplaat bij. Deze was niet meegeleverd. Achteraf wordt deze na melding wel door MKB Lease nog toegestuurd

Alles bij elkaar helaas geen goede ervaringen gehad met het bestellen van de auto via MKB lease. Hopelijk kunnen nieuwe klanten met deze feedback een betere ervaring krijgen.

Beste Robert,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, een prettige en duidelijke omschrijving. Inmiddels heeft u over de feedback ook contact gehad met onze Leasespecialist. Om zaken op te helderen en ook om ervan te leren. Nogmaals dank voor het delen en we vertrouwen erop dat het voor nu naar tevredenheid is afgehandeld.
Groet, Jorrit van MKB Lease

Op zich goed, tips: aflevering "tussen 8 en 17u" zou wat klantvriendelijke zijn om een dagdeel of indicatie levertijdstip af te geven. Brandstofpas ontbreekt tot op heden (2 weken auto)... Op zich goed, tips: aflevering "tussen 8 en 17u" zou wat klantvriendelijke zijn om een dagdeel of indicatie levertijdstip af te geven. Brandstofpas ontbreekt tot op heden (2 weken auto) maar nog steeds geen brandstofpas.

Reactie MKB Lease:

Dank voor de waardevolle reactie. We hebben inmiddels contact met u gehad over de brandstofpas. U was in de veronderstelling dat deze bij het contract inbegrepen was, maar dat was deze nog niet.... Dank voor de waardevolle reactie. We hebben inmiddels contact met u gehad over de brandstofpas. U was in de veronderstelling dat deze bij het contract inbegrepen was, maar dat was deze nog niet. Inmiddels hebben we deze toegevoegd en is de pas ook in uw bezit. De tip rondom het levermoment nemen we mee ter verbetering.
Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!

De sleutels werden gegeven en ik moest tekenen dat was het.

Reactie MKB Lease:

Vervelend om te lezen dat het aflevermoment niet aansloot bij uw verwachtingen. De uitleg over de nieuwe auto hoort er absoluut bij. Inmiddels hebben we hierover ook contact gehad met u. Daarna... Vervelend om te lezen dat het aflevermoment niet aansloot bij uw verwachtingen. De uitleg over de nieuwe auto hoort er absoluut bij. Inmiddels hebben we hierover ook contact gehad met u. Daarna hebben we dit ook met de betreffende dealer besproken, zodat dit in de toekomst wel goed gaat.
Excuses voor het ontstane ongemak. Desondanks wensen wij u veel plezier met uw nieuwe auto en bovenal veilige kilometers. Mochten er toch nog vragen zijn over de auto, laat het ons weten of neem contact op met de dealer.