Behulpzaam, communicatie is goed en meedenkend

Reactie MKB Lease:

Fantastisch om uw enthousiasme over ons te lezen! Dat maakt ons extra blij op deze woensdag.
Heel veel plezier gewenst met je nieuwe auto!

G.Nuijten

Netjes gedaan. afspraken goed nagekomen.
Prima contact alleen jammer van de vertraging

Reactie MKB Lease:

Bedankt voor uw reactie en de feedback!
Bedankt voor uw reactie en de feedback!
De vertraging in levering is erg vervelend, helaas is het de laatste tijd meer dan eens het geval dat levertijden van auto's wijzigen. Excuses voor het ongemak! We doen er alles aan om de overlast tot een minimum te beperken.
Desondanks wensen wij u veel rijplezier met de nieuwe auto!
Groet, Jorrit van MKB Lease

De service van het afleveren van de auto bij mij thuis was erg goed! Vriendelijke service en netjes.

Reactie MKB Lease:

Hartstikke prettig om dit te lezen, mooi dat de thuislevering goed verlopen is!
Veel veilige ritten gewenst met uw nieuwe auto!

Everything went very smooth

Reactie MKB Lease:

Thank you for your kind message and the positive review!

Goede ervaringen, duidelijke afspraken en goede service.

Reactie MKB Lease:

Mooie, krachtige woorden. Daar zijn we hartstikke blij mee. Dank u wel en veel fijne ritten gewenst in uw nieuwe auto!

Dank voor uw reactie!

Jeroen G.

De auto kwam circa 3 maanden eerder dan verwacht en werd keurig thuis afgeleverd.

Reactie MKB Lease:

Da's een mooie meevaller, zeker in deze tijd dat de leveringen over het algemeen wat langer duren :-) Geniet van uw nieuwe auto en veel veilige ritten toegewenst!
Groet, Jorrit van MKB Lease

Levering nieuwe auto was later dan het einde van het vorige lease contract. Ik heb de voorgaande auto kunnen gebruiken tot de dag waarop mijn nieuwe auto is geleverd.
Vorige Auto is thuis...
Vorige Auto is thuis opgehaald. Nieuwe auto zelf opgehaald bij afleverpunt.
Levering nieuwe auto liep via leverancier. Daarin heb ik geen contact gehad met MKB. Alleen een melding gedaan van de leveringsdatum nieuwe auto waarna er een afspraak is gemaakt voor het ophalen van de oude auto

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor de uitgebreide toelichting! En fijn dat alles goed is verlopen.
Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe auto.

Albin

Erg goed, prima geinformeerd en snelle afhandeling

Reactie MKB Lease:

Dank u wel voor deze mooie woorden!
Veel rijplezier met uw nieuwe auto.

john

Zeer slecht de bussen zijn niet afgeleverd conform contract
herstellen kan niet meer of moet weer 1 jaar wachten op nieuwe bussen

Beste John,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor deze feedback.
Beste John,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor deze feedback.
Inmiddels hebben we meermaals contact met gehad met jullie over dit verhaal. Het is hartstikke vervelend dat de bestelde bussen anders geleverd zijn door de importeur, als door jullie besteld (en ook door ons besteld bij de importeur). Inmiddels zijn we in overleg tot een oplossing gekomen, echter wij begrijpen ook dat die niet 100% naar wens is.
Vanuit onze kant, ondanks dat het ook overmacht is, nogmaals oprechte excuses voor deze vervelende zaak. We hopen dat de taart wel lekker gesmaakt heeft :-)
Vriendelijke groet,
Jorrit van MKB Lease